Datamine onthult details Lunatic-modus in Fire Emblem: Three Houses

Klaar om je strategische vaardigheden op de proef te stellen?

Fire Emblem: Three Houses heeft twee moeilijkheidsgraden bij de release: normaal en moeilijk. De meest recente Fire Emblem-titels deden hier echter nog een stapje bovenop met Lunatic-modus. Nintendo heeft inmiddels al aangekondigd dat een nog moeilijkere speelstand in de toekomst aan de game wordt toegevoegd, maar heeft hier nog geen details van vrijgegeven. Dankzij dataminer DeathChaos25 weten we inmiddels al wat meer over Lunatic-modus en een nog onaangekondigde moeilijkheidsgraad. Verderop zijn een aantal kleine spoilers, dus lees verder op eigen risico.

Volgens DeathChaos25 zullen bazen actief rondlopen op de kaart in Lunatic-modus, in tegenstelling tot normaal en moeilijk, waar ze altijd op dezelfde plek blijven staan. Een voorbeeld is te zien in het filmpje hieronder, waarbij Death Knight actief je leger aanvalt. Boogschutters zullen allemaal de Poison Strike-vaardigheid hebben, waarmee jouw units vergiftigd kunnen worden en elke beurt schade oplopen. Dieven krijgen ook allemaal een vaardigheid erbij: Pass. Met Pass kunnen ze door vijandenlinies heenlopen zonder eerst units uit te roeien. Zo komen ze makkelijker bij je zwakkere units terecht.

DeathChaos25 heeft naast deze details ook een nog moeilijkere speelstand ontdekt: Infernal. Volgens hem is deze stand op dit moment volledig onspeelbaar, omdat sommige maps geen vijanden bevatten en andere maps een behoorlijke lading vijandige troepen die allemaal level 99 zijn en ontzettend hoge stats hebben. Het is daarom afwachten wat de ontwikkelaar precies met deze speelstand gaat doen.

Ruben

Ik ben 23 jaar en van jongs af aan al een groot fan van Nintendo en hun games. Het is moeilijk om tussen de geweldige series favorieten te kiezen, maar de Mario-games hebben sinds jongs af aan een speciale plek in mijn hart.

Eén gedachte over “Datamine onthult details Lunatic-modus in Fire Emblem: Three Houses

Geef een reactie