Home › Forum › Nintendo › Nintendo Switch › Super Mario Maker 2: delen & spelen met de DN community
- Dit onderwerp bevat 198 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 1 maand geleden door
Treecks van Veluwe.
-
AuteurBerichten
-
09/01/2020 om 19:37 #214347
John
DeelnemerMijn zoontje heeft ook een lvl gemaakt en daagt jullie uit hem te spelen 1ct-6ws-13g
10/01/2020 om 19:50 #214360Treecks van Veluwe
DeelnemerIk wilde ook nog eens een keer een puzzel level maken. Normaal niet mijn ding, maar ik wilde toch een keer een poging wagen:
70. Item Carrying Puzzle: 6KN-6GH-TJF (moeilijk)
Classic Remix is terug. Dit keer een wat onbekender geval, namelijk een e-reader level uit Super Mario Advence 4.
71. Classic Remix: Super Mario Advance 4 e-P2: S0R-VN4-G2H (moeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
14/01/2020 om 18:34 #214467Treecks van Veluwe
DeelnemerNog meer van mij:
Luchtschip en tank level zoals wij die kennen uit Mario 3, en uiteraard supersnelle autoscroll. (voor minder doe ik het niet. 🙂 )
72. Hasty Armada: 0LN-WRP-87G (moeilijk)
En een level wat gebaseerd is op de Mystery Houses uit Mario 3D World.
73. Mystery House: T85-CL6-KGF (moeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
17/01/2020 om 19:58 #214578Treecks van Veluwe
DeelnemerClassic Remix heeft vandaag alle bonussen uit SMB op één hoop gegooid. Weet jij alle munten te pakken?
74. Classic Remix: Super Mario Bros. Bonus Rooms: 7CC-KPM-JPG (makkelijk)
En een ode aan alle Koopa’s die door de jaren heen uit hun schild zijn getrapt. 🙂
75. Ballad of the Beach Koopa: HTD-PQJ-X0H (moeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
17/01/2020 om 20:25 #214579max
DeelnemerWill try!
20/01/2020 om 19:44 #214690Treecks van Veluwe
DeelnemerDe opvolger van mijn allereerste level, toch eindelijk! Nu met echte Spikes.
76. Fun With Spikes 2: HH3-5YH-9RF (moeilijk)
En een klassiek level wat ik een tijdje geleden al wilde maken, maar toen niet ging omdat er geen bevroren munten in het spel zaten. Na de update zijn ze er wel. Dus…
77. Classic Remix: Super Mario Bros. 3 6-7 Coins: WPK-6D0-4WG (normaal)
Nintendo fan sinds 1994.
24/01/2020 om 19:34 #214875Treecks van Veluwe
DeelnemerIemand had mij uitgedaagd een noemenswaardig level te maken in minder dan tien minuten. Challenge accepted!
78. ON/OFF Corridor (10s Speedrun): K09-NCH-LGG (moeilijk/supermoeilijk)
En een boss-rush, of eigenlijk een Bowser-rush, waarbij het thema (SMB Sky) bewust is gekozen om de tijd onzichtbaar te maken voor extra uitdaging.
79. Bowser Rush: 9G0-3KS-CHG (normaal/moeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
01/02/2020 om 20:32 #215191Treecks van Veluwe
DeelnemerAls liefhebber van reptielen ben ik toch wel erg gemeen voor Yoshi in de levels waar hij centraal staat. Sorry Yoshi!
80. Yoshi the Shield: 5J4-L6T-FMG (moeilijk)
En iedereen weet dat de bazen in Mario Maker niet ontworpen zijn voor autoscroll… En als ik het nou toch doe. 🙂
81. Autoscroll Boss Rush: MFM-699-1YF (moeilijk)
Classic Remix neemt dit keer één van de challenges uit New Super Mario Bros. U over.
82. Classic Remix: New Super Mario Bros. U Coin Challenge-7: M5C-GJQ-MHG (moeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
13/02/2020 om 19:12 #215889Treecks van Veluwe
DeelnemerGek dat de Master Sword één van de meest belangrijke toevoegingen was in de laatste update en dat ik er nog geen level voor gemaakt had. Nu wel.
[83] Link Doesn’t Jump: 5B5-QWP-MMG (moeilijk)
En weer eens een speedrun. Blijft toch mijn ding. Dit keer onderwater.
[84] Underwater Speedrun: FXX-J2S-40G (supermoeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
23/02/2020 om 19:37 #216378Tim1412
DeelnemerVeel van je levels heb ik gespeeld Treecks. Ik vind het leuke originele levels maar wel vaak moeilijk. Mijn 34ste level heb ik gebaseerd op een van jouw levels.
[34] Hasty Armada: K82-J64-VMF (wat makkelijker en korter)
Dit level heb ik in een uurtje gemaakt. Hopelijk vind je hem leuk.
23/02/2020 om 20:04 #216380Tim1412
DeelnemerEn natuurlijk daag ik je uit om ook een versie te maken van een level van mij. Uiteraard alleen doen als je zin en tijd hebt. Een van mijn beste levels is Zelda dungeon. Deze heb je ook geliked. Ik zou het leuk vinden als je dat met deze wil doen.
Tip: Denk van tevoren goed na over de kamers en doorgangen. Er gelden objectlimieten (10 buisdoorgangen, 2×4 deuren, 2×4 warp boxen). Ik heb de kamers pas op het einde ingericht.
Als iemand anders een variant op dit level wil maken dan mag dat natuurlijk ook.
Maker-ID: K82-J64-VMF.
24/02/2020 om 10:10 #216397Treecks van Veluwe
DeelnemerLeuk @Tim1412, ik zal er naar kijken. En ja, mijn levels zijn moeilijk. Dat is bewust. Ik vind dat je een level voltooiing niet cadeau moet krijgen. Dat geeft de speler een beter gevoel als het uiteindelijk lukt.
En betreft Zelda Dungeon: Er zijn nog andere projectjes waar ik mee bezig ben. (Ook in andere games, ik speel meer dan alleen Mario Maker uiteraard.) Maar ik zal uiteindelijk wel een poging wagen. Bedankt voor de waardering, en veel plezier verder.
Nintendo fan sinds 1994.
07/03/2020 om 14:13 #216934Tim1412
DeelnemerHieronder staat nog een overzicht van al mijn levels. Het laatste level heb ik vandaag nog gemaakt.
Mijn Maker ID is K82-J64-VMF
[35] Monster house
(Mijn moeilijkste level)[34] Hasty Armada
(Remix van Treecks level)[33] Dark horror
(Spannend level in het donker)[32] Equal weight
(Moeilijke puzzel voor mensen met een hoog IQ)[31] Spike spin
(Autoscroll level met egels en spijkerballen)[30] Winter games
(Puzzel level in winter thema)[29] Dream land
(SMB2 1-1 remix)[28] Robot storm
(Lineaire auto-scroll level)[27] Iron boss
(Vliegende Boom-boom en veel ijzeren stekelballen)[26] Red der
(Speedrun level met thema: rood)[25] Mario party
(munten verzamelen)[24] Mob smash
(33 man melee)[23] Boss mix
(Combinatie gevecht van de levels [10, 11])[22] Trail mix
(Lineaire auto-scroll level)[21] Games mix
(Puzzel level met raar einde)[20] Zelda dungeon
(Mijn best beoordeelde thema level)[19] Luigi mansion
(Thema level in het donker)[18] Wario ware
(Thema level met microgames)[17] Tetris run
(Speedrun level, omhoog)[16] Under run
(Speedrun level, omlaag)[15] Modern run
(Speedrun level)[14] Classic run
(Speedrun level)[13] Dark boss
(Thwomp en Chomp gevecht in het donker)[12] Maze Boss
(Doolhoflevel met Boom-Booms)[11] Hot boss
(Bowser jr. gevecht boven vlammenzee)[10] Cold boss
(Bowser gevecht op het ijs)[09] Hidden games
(Puzzel level, scroll-stop thema)[08] Shell games
(Puzzel level met schilden)[07] Bomb games
(Puzzel level)[06] Mole games
(Puzzel level met mollen)[05]July challenge
(Lang puzzel level. Elementen van dit level zijn verwerkt in levels [06,07,08])[04] Fire trail
(Lineaire auto-scroll level met vuur thema)[03] Air trail
(Lineaire auto-scroll level met lucht thema)[02] Earth trail
(Lineaire auto-scroll level met aarde thema)[01] Water trail
(Lineaire auto-scroll level met water thema)08/03/2020 om 19:59 #217033Treecks van Veluwe
DeelnemerTwee samenwerkingslevels vandaag, de eerste is met (wil graag anoniem blijven). Het is zijn ontwerp en ik heb hem uitgewerkt.
[85] The Chase: W9H-02F-0NF (normaal/moeilijk)
Ik heb ook nog even gauw een multiplayer-level gemaakt binnen een uur. Voor de liefhebber van Mario Party.
[86] Mario Party 3: Awful Tower: 8WY-8LM-TTG (makkelijk)
En het tweede samenwerkingsverband is met @Tim1412 die een level had gemaakt in de stijl van de kerkers uit de eerste Zelda. Ik als groot fan van Zelda kon het dus niet laten de uitdaging aan te gaan mijn eigen versie van zo’n level in deze stijl te maken.
[87] Zelda Dungeon: 6NQ-8F3-0MF (normaal)
YouTube-playlist van mijn levels is bijgewerkt tot level [80]. De rest zal ergens deze maand er nog bij komen denk ik. Druk, druk, druk. Ik kan ook maar één ding tegelijk. 🙂
Nintendo fan sinds 1994.
09/03/2020 om 21:09 #217078Tim1412
DeelnemerIk heb jou level: [87] Zelda Dungeon gespeeld. Leuk level en ik heb het einde weten te bereiken. Ik was al bang dat het weer een moeilijk level zou worden, maar dat viel gelukkig mee. Je hebt wel alweer bijna je levellimiet bereikt. Wel knap dat je steeds nieuwe levels kan verzinnen.
20/03/2020 om 19:38 #217536Tim1412
DeelnemerIk heb weer 5 nieuwe levels.
Mijn Maker ID is K82-J64-VMF[36] Purple fish
(Level met vliegende paarse vissen)[37] Wait island
(Dit level heb ik gemaakt in thuis quarantaine)[38] Eight bars
(Level met 8 fire bars)[39] Dev exit
(Gebruik de dev exit)[40] Reset rocket
(Dit level is gemaakt met de reset rakket)22/03/2020 om 20:26 #217630Treecks van Veluwe
DeelnemerNog meer zooi van mij 🙂
Kort maar krachtig. Kun je door acht deuren en tien buizen in slechts twee seconden? Jazeker:
[88] The Longest Seconds: NH6-394-2RF (moeilijk)
En vindt iedereen niet dat level 1-1 uit Super Mario Bros.(: The Lost Levels) gewoonweg véél te makkelijk is. Daar heb ik wat aan gedaan.
[89] 1-1: But What if it Didn’t: 9PG-G2D-LGF (supermoeilijk/trol)
Nintendo fan sinds 1994.
04/04/2020 om 19:11 #218204Treecks van Veluwe
DeelnemerBowser Jr.! Tijd dat jij jezelf nuttig maakt!
[90] Help me, Junior!: W22-YKP-2PF (moeilijk)
En een level dat gemaakt op het principe dat Boo’s niet achter je aan gaan als je hun richting op kijkt. Maar dan gaan de Boo’s aan de andere kant weer op je af. Hmm…
[91] Something About Not Touching Boo: 9CW-K9K-M0H (moeilijk/supermoeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
18/04/2020 om 22:36 #218765Treecks van Veluwe
DeelnemerAan de rand van een autoscroll kan het gevaarlijk en eng zijn, zeker als je net buiten de rand komt. Een level bouwen met dit concept was leuk en het eindresultaat is zeer pittig.
[92] On the Edge of the Autoscroll: 7GW-NT9-6MF (supermoeilijk)
En iedereen die oneindige missie op makkelijk heeft gespeeld kent ze wel. De automatische levels. Ik vind ze altijd wel fascinerend, dus ik dacht dat ik er ook eindelijk eens één wilde proberen te maken.
[93] Auto Castle: 2CF-HP1-WFF (makkelijk)
En als je niet van het spelen bent, of er gewoon niet uitkomt. Kan je het mij ook allemaal zien spelen. Playlist is bijgewerkt tot en met level [90] op dit moment.
Nintendo fan sinds 1994.
23/04/2020 om 20:33 #218892Treecks van Veluwe
DeelnemerEr zal toch zeker geen update komen zonder dat ik meteen levels ga bouwen met deze nieuwe dingen. Uiteraard. Eerste is een marathon van alle nieuwe objecten in 3D World.
[94] New Stuff Marathon: SJX-J9S-LYG (moeilijk)
Tweede is een level gebouwd om de nieuwe P-Balloon in World. Gecombineerd met snelle autoscroll is dat anders platformen.
[95] The Fastest Flyer: D4K-VXD-PRF (normaal)
En ik heb natuurlijk ook een superwereld gemaakt. Omdat ik véél meer dan de maximale 40 levels die in een superwereld passen heb, en je er maar één mag uploaden (flauw). Heb ik besloten er een Top 40 van te maken. Mijn 40 populairste levels zijn hier in gestopt. Hij dus later nog wel veranderen naarmate er nog meer levels verschijnen. En met 99 levens vanaf het begin vanwege het toch wel pittige niveau. Maar het is zeker te doen. Ik heb hem zelf al vrij gemakkelijk voltooid uiteraard. 🙂 Maker ID: JDJ-8MB-0LF
Nintendo fan sinds 1994.
26/04/2020 om 13:58 #218983Koopa
DeelnemerOok weer een paar nieuwe levels klaar, een met alleen munten voor mijn eigen super wereld en een woestijn level.
Desert adventure, RH2-M9M-JTF
Niet al te ingewikkeld!
02/05/2020 om 20:37 #219174Treecks van Veluwe
DeelnemerIedereen kent het wel. In SMB3 wereld 3-9 het Kikkerpak pakken en dan vervolgens met dat Kikkerpak het navolgende luchtschip proberen uit te spelen. Ja, dit was een slecht idee 😂:
[96] Classic Remix: Super Mario Bros. 3 3-Airship Frog: LCP-5KP-0RG (moeilijk)
En iets om Mario 2 te verwelkomen in Mario Maker. Kan ik er op de valreep toch nog iets in proppen. En waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. Ik word te soft volgens mij.
[97] Mario 2’s Biggest Ordeal: HWG-WDK-9PF (moelijk)
Nintendo fan sinds 1994.
10/05/2020 om 20:29 #219579Treecks van Veluwe
DeelnemerToen de Koopalings werden toegevoegd kreeg je natuurlijk gelijk een hoop bouwers die Boss Rush levels maakten met alle Koopalings. Ik speelde uiteraard ook met dit idee, maar probeerde wel een beetje uniek te blijven. Dus ik heb ‘m ondersteboven gemaakt. 😁
[98] Upside down Boss Rush: 5GV-TK9-K1G (normaal/moeilijk)
En nog een flinke technische uitdaging voor de liefhebber van het professionele platform werk. Wall Jumps en Spin Jumps in lage zwaartekracht.
[99] Low Gravity Masters: NHR-HG1-BMF (supermoeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
17/05/2020 om 20:11 #219816Treecks van Veluwe
DeelnemerDit level is soort van bedoeld als finale van Classic Remix. Er is een Mario spel die ik nog niet had aangeraakt voor het opnieuw maken van een level. Namelijk: Super Mario Maker 2!
De finale van de story mode om precies te zijn. Normaal een pittig eindbaas level waar je de maximale 500 seconden de tijd krijgt. Maar ik zeg dat het in twee minuten kan![100] Classic Remix: Super Mario Maker 2 Meowser Showdown Speedrun: 6LN-P3S-8XF (moeilijk/supermoeilijk)
Nintendo fan sinds 1994.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.