Super Mario Maker 2: delen & spelen met de DN community

Home Forum Nintendo Nintendo Switch Super Mario Maker 2: delen & spelen met de DN community

17 berichten aan het bekijken - 176 tot 192 (van in totaal 192)
  • Auteur
    Berichten
  • #214347
    John
    Bijdrager

    Mijn zoontje heeft ook een lvl gemaakt en daagt jullie uit hem te spelen 1ct-6ws-13g

    #214360

    Ik wilde ook nog eens een keer een puzzel level maken. Normaal niet mijn ding, maar ik wilde toch een keer een poging wagen:

    70. Item Carrying Puzzle: 6KN-6GH-TJF (moeilijk)

    Classic Remix is terug. Dit keer een wat onbekender geval, namelijk een e-reader level uit Super Mario Advence 4.

    71. Classic Remix: Super Mario Advance 4 e-P2: S0R-VN4-G2H (moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #214467

    Nog meer van mij:

    Luchtschip en tank level zoals wij die kennen uit Mario 3, en uiteraard supersnelle autoscroll. (voor minder doe ik het niet. 🙂 )

    72. Hasty Armada: 0LN-WRP-87G (moeilijk)

    En een level wat gebaseerd is op de Mystery Houses uit Mario 3D World.

    73. Mystery House: T85-CL6-KGF (moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #214578

    Classic Remix heeft vandaag alle bonussen uit SMB op één hoop gegooid. Weet jij alle munten te pakken?

    74. Classic Remix: Super Mario Bros. Bonus Rooms: 7CC-KPM-JPG (makkelijk)

    En een ode aan alle Koopa’s die door de jaren heen uit hun schild zijn getrapt. 🙂

    75. Ballad of the Beach Koopa: HTD-PQJ-X0H (moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #214579
    max
    Bijdrager

    Will try!

    #214690

    De opvolger van mijn allereerste level, toch eindelijk! Nu met echte Spikes.

    76. Fun With Spikes 2: HH3-5YH-9RF (moeilijk)

    En een klassiek level wat ik een tijdje geleden al wilde maken, maar toen niet ging omdat er geen bevroren munten in het spel zaten. Na de update zijn ze er wel. Dus…

    77. Classic Remix: Super Mario Bros. 3 6-7 Coins: WPK-6D0-4WG (normaal)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #214875

    Iemand had mij uitgedaagd een noemenswaardig level te maken in minder dan tien minuten. Challenge accepted!

    78. ON/OFF Corridor (10s Speedrun): K09-NCH-LGG (moeilijk/supermoeilijk)

    En een boss-rush, of eigenlijk een Bowser-rush, waarbij het thema (SMB Sky) bewust is gekozen om de tijd onzichtbaar te maken voor extra uitdaging.

    79. Bowser Rush: 9G0-3KS-CHG (normaal/moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #215191

    Als liefhebber van reptielen ben ik toch wel erg gemeen voor Yoshi in de levels waar hij centraal staat. Sorry Yoshi!

    80. Yoshi the Shield: 5J4-L6T-FMG (moeilijk)

    En iedereen weet dat de bazen in Mario Maker niet ontworpen zijn voor autoscroll… En als ik het nou toch doe. 🙂

    81. Autoscroll Boss Rush: MFM-699-1YF (moeilijk)

    Classic Remix neemt dit keer één van de challenges uit New Super Mario Bros. U over.

    82. Classic Remix: New Super Mario Bros. U Coin Challenge-7: M5C-GJQ-MHG (moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #215889

    Gek dat de Master Sword één van de meest belangrijke toevoegingen was in de laatste update en dat ik er nog geen level voor gemaakt had. Nu wel.

    [83] Link Doesn’t Jump: 5B5-QWP-MMG (moeilijk)

    En weer eens een speedrun. Blijft toch mijn ding. Dit keer onderwater.

    [84] Underwater Speedrun: FXX-J2S-40G (supermoeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #216378
    Tim1412
    Bijdrager

    Veel van je levels heb ik gespeeld Treecks. Ik vind het leuke originele levels maar wel vaak moeilijk. Mijn 34ste level heb ik gebaseerd op een van jouw levels.

    [34] Hasty Armada: K82-J64-VMF (wat makkelijker en korter)

    Dit level heb ik in een uurtje gemaakt. Hopelijk vind je hem leuk.

    #216380
    Tim1412
    Bijdrager

    En natuurlijk daag ik je uit om ook een versie te maken van een level van mij. Uiteraard alleen doen als je zin en tijd hebt. Een van mijn beste levels is Zelda dungeon. Deze heb je ook geliked. Ik zou het leuk vinden als je dat met deze wil doen.

    Tip: Denk van tevoren goed na over de kamers en doorgangen. Er gelden objectlimieten (10 buisdoorgangen, 2×4 deuren, 2×4 warp boxen). Ik heb de kamers pas op het einde ingericht.

    Als iemand anders een variant op dit level wil maken dan mag dat natuurlijk ook.

    Maker-ID: K82-J64-VMF.

    #216397

    Leuk @Tim1412, ik zal er naar kijken. En ja, mijn levels zijn moeilijk. Dat is bewust. Ik vind dat je een level voltooiing niet cadeau moet krijgen. Dat geeft de speler een beter gevoel als het uiteindelijk lukt.

    En betreft Zelda Dungeon: Er zijn nog andere projectjes waar ik mee bezig ben. (Ook in andere games, ik speel meer dan alleen Mario Maker uiteraard.) Maar ik zal uiteindelijk wel een poging wagen. Bedankt voor de waardering, en veel plezier verder.

    Nintendo fan sinds 1994.

    #216934
    Tim1412
    Bijdrager

    Hieronder staat nog een overzicht van al mijn levels. Het laatste level heb ik vandaag nog gemaakt.

    Mijn Maker ID is K82-J64-VMF

    [35] Monster house
    (Mijn moeilijkste level)

    [34] Hasty Armada
    (Remix van Treecks level)

    [33] Dark horror
    (Spannend level in het donker)

    [32] Equal weight
    (Moeilijke puzzel voor mensen met een hoog IQ)

    [31] Spike spin
    (Autoscroll level met egels en spijkerballen)

    [30] Winter games
    (Puzzel level in winter thema)

    [29] Dream land
    (SMB2 1-1 remix)

    [28] Robot storm
    (Lineaire auto-scroll level)

    [27] Iron boss
    (Vliegende Boom-boom en veel ijzeren stekelballen)

    [26] Red der
    (Speedrun level met thema: rood)

    [25] Mario party
    (munten verzamelen)

    [24] Mob smash
    (33 man melee)

    [23] Boss mix
    (Combinatie gevecht van de levels [10, 11])

    [22] Trail mix
    (Lineaire auto-scroll level)

    [21] Games mix
    (Puzzel level met raar einde)

    [20] Zelda dungeon
    (Mijn best beoordeelde thema level)

    [19] Luigi mansion
    (Thema level in het donker)

    [18] Wario ware
    (Thema level met microgames)

    [17] Tetris run
    (Speedrun level, omhoog)

    [16] Under run
    (Speedrun level, omlaag)

    [15] Modern run
    (Speedrun level)

    [14] Classic run
    (Speedrun level)

    [13] Dark boss
    (Thwomp en Chomp gevecht in het donker)

    [12] Maze Boss
    (Doolhoflevel met Boom-Booms)

    [11] Hot boss
    (Bowser jr. gevecht boven vlammenzee)

    [10] Cold boss
    (Bowser gevecht op het ijs)

    [09] Hidden games
    (Puzzel level, scroll-stop thema)

    [08] Shell games
    (Puzzel level met schilden)

    [07] Bomb games
    (Puzzel level)

    [06] Mole games
    (Puzzel level met mollen)

    [05]July challenge
    (Lang puzzel level. Elementen van dit level zijn verwerkt in levels [06,07,08])

    [04] Fire trail
    (Lineaire auto-scroll level met vuur thema)

    [03] Air trail
    (Lineaire auto-scroll level met lucht thema)

    [02] Earth trail
    (Lineaire auto-scroll level met aarde thema)

    [01] Water trail
    (Lineaire auto-scroll level met water thema)

    #217033

    Twee samenwerkingslevels vandaag, de eerste is met (wil graag anoniem blijven). Het is zijn ontwerp en ik heb hem uitgewerkt.

    [85] The Chase: W9H-02F-0NF (normaal/moeilijk)

    Ik heb ook nog even gauw een multiplayer-level gemaakt binnen een uur. Voor de liefhebber van Mario Party.

    [86] Mario Party 3: Awful Tower: 8WY-8LM-TTG (makkelijk)

    En het tweede samenwerkingsverband is met @Tim1412 die een level had gemaakt in de stijl van de kerkers uit de eerste Zelda. Ik als groot fan van Zelda kon het dus niet laten de uitdaging aan te gaan mijn eigen versie van zo’n level in deze stijl te maken.

    [87] Zelda Dungeon: 6NQ-8F3-0MF (normaal)

    YouTube-playlist van mijn levels is bijgewerkt tot level [80]. De rest zal ergens deze maand er nog bij komen denk ik. Druk, druk, druk. Ik kan ook maar één ding tegelijk. 🙂

    Nintendo fan sinds 1994.

    #217078
    Tim1412
    Bijdrager

    Ik heb jou level: [87] Zelda Dungeon gespeeld. Leuk level en ik heb het einde weten te bereiken. Ik was al bang dat het weer een moeilijk level zou worden, maar dat viel gelukkig mee. Je hebt wel alweer bijna je levellimiet bereikt. Wel knap dat je steeds nieuwe levels kan verzinnen.

    #217536
    Tim1412
    Bijdrager

    Ik heb weer 5 nieuwe levels.
    Mijn Maker ID is K82-J64-VMF

    [36] Purple fish
    (Level met vliegende paarse vissen)

    [37] Wait island
    (Dit level heb ik gemaakt in thuis quarantaine)

    [38] Eight bars
    (Level met 8 fire bars)

    [39] Dev exit
    (Gebruik de dev exit)

    [40] Reset rocket
    (Dit level is gemaakt met de reset rakket)

    #217630

    Nog meer zooi van mij 🙂

    Kort maar krachtig. Kun je door acht deuren en tien buizen in slechts twee seconden? Jazeker:

    [88] The Longest Seconds: NH6-394-2RF (moeilijk)

    En vindt iedereen niet dat level 1-1 uit Super Mario Bros.(: The Lost Levels) gewoonweg véél te makkelijk is. Daar heb ik wat aan gedaan.

    [89] 1-1: But What if it Didn’t: 9PG-G2D-LGF (supermoeilijk/trol)

    Nintendo fan sinds 1994.

17 berichten aan het bekijken - 176 tot 192 (van in totaal 192)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.