Super Mario Maker 2: delen & spelen met de DN community

Home Forum Nintendo Nintendo Switch Super Mario Maker 2: delen & spelen met de DN community

Dit onderwerp bevat 165 reacties, heeft 24 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Randy 4 dagen, 15 uur geleden.

16 berichten aan het bekijken - 151 tot 166 (van in totaal 166)
  • Auteur
    Berichten
  • #204808

    @jarne Ik heb je reactie gezien. En je hebt gelijk. Dit level komt van een vriend van mij die dit spel niet heeft en ook iets wilde maken met mijn hulp. Maar ik had de testrun zelf moeten doen. Toen ik hem speelde voor het filmpje viel mij dit ook al op. Allicht pas ik hem later nog aan als ik tijd heb.

    Nintendo fan sinds 1994.

    #204819

    Jarne
    Bijdrager

    Toppie.

    👑🐧 King Dedede! 🐧👑

    #204858

    Level van gisteren is aangepast. Loopt nu iets lekkerder. Dat krijg je ervan als je een level niet controleert. Maar goed, leuk dat iemand langs komt en ook een plek in Levelwereld van mij krijgt. Maar nu zit ik wel met een 65e level. Één level van mij zal dus over de uploadlimiet verhoging heen getild worden. Het zij zo.

    Vandaag onderwater, Get That Underwater P-Switch:

    GKW-M4X-M6G (moelijkheidsgraad: normaal)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #204873

    Ik kwam op het idee voor dit level toen ik er achter kwam dat er bij zowel de horizontale als de verticale autoscroll een stand is die dezelfde snelheid heeft als afgevuurde kanonskogels. The Ultimate Bounce is een ultieme test voor berekenend springen in lage zwaartekaracht.

    B3C-6NG-DQG (moeilijkheidsgraad: supermoeilijk)

    Meester aan het werk: Video

    Nintendo fan sinds 1994.

    #204917

    Mijn volgende thema is ‘Button Mashing’. Zo snel mogelijk op een knop drukken. Hier heb ik twee levels in. De eerste is de simpelste qua ontwerp. 200 slingerplanten in 50 seconden. Morgen doe ik de andere.
    Button Mashing Masters:

    XNF-WMR-CHG (moeilijkheidsgraad: normaal)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #204965

    Nog meer op knoppen rammen.
    Dangerous Descent:
    SLW-06C-79C (moeilijkheidsgraad: normaal/moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #205122

    Bowser heeft niet alleen kastelen, ook gewoon huizen.
    Bowser’s Mansion:
    XJM-YL9-8JG (moeilijkheidsgraad: moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #205163

    The Blind Jump:
    B3H-065-G0H (moeilijkheidsgraad: normaal/moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #205191

    Wees voorzichtig met je Yoshi. Je krijgt er maar één.
    Yoshi’s Protection:
    6RD-5XC-72G (moeilijkheidsgraad: normaal/moeilijk)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #205226

    Vergeet ik toch helemaal New Super Luigi U een Classic Remix te geven…
    Nee hoor, stond al in de planning:

    Classic Remix: New Super Luigi U Frosted Glacier-Castle Swim:
    0G1-H9C-0LG (moeilijkheidsgraad: normaal)

    Nintendo fan sinds 1994.

    #205303

    Hoewel ik al meer levels met de stempel ‘supermoeilijk’ heb gemaakt, waren er nog geen levels die mij zelf zweethandjes bezorgden. Ik vond dat voor mijn 64e en dus voorlopig laatste level daar verandering in moest komen. De moeilijkste die ik tot nu toe heb gemaakt: The Impossible? Boss Rush:

    6PC-71H-WGG (moeilijkheidsgraad: supermoeilijk)

    En hier zie je hoe het moet: video

    Nintendo fan sinds 1994.

    #205399

    Tim1412
    Bijdrager

    In de afgelopen periode heb ik een aantal levels gemaakt. Dus wie zin heeft mag me volgen en mijn levels spelen. Als iemand feedback of tips heeft dan kan je het doorgeven. De moeilijkheid is gemiddeld.

    Mijn Maker ID is K82-J64-VMF

    Dit zijn mijn levels:

    Dark boss – Versla Thwomp en Chain Chomp in een donder spookhuis.
    Maze boss – Doolhof-level met 9 kamers en Boom Boom die de sleutels bewaren.
    Hot boss – Gevecht met Bowser junior in een lava-arena.
    Cold boss – Gevecht met Bowser in een ijsgrot met ijspegels.

    Hidden games – Puzzellevel met scroll-stops, spiegels en geheime doorgangen.
    Shell games – Puzzellevel met schilden.
    Bomb games – 10 kamers die kunnen worden opengebroken met bommen.
    Mole games – Puzzellevel met mollen.

    Fire trail – Lineair autoscroll-level in het lava kasteel.
    Earth trail – Lineair autoscroll-level in het ijzeren grot.
    Air trail – Lineair autoscroll-level in het Piranha wolken.
    Water trail – Lineair autoscroll-level in het donkere zee.

    #205444

    @tim1412

    Leuke levels Tim. Duidelijk te zien wat je handelsmerk is (autoscrolls). Vond vooral Hidden Games erg goed. Enigste kritiek die ik heb is dat je de moeilijkheidsgraad gemiddeld noemt. Dit is toch echt moeilijk :).

    Oh… En welkom hier, veel plezier.

    Nintendo fan sinds 1994.

    #205509

    Tim1412
    Bijdrager

    Hoi Treecks van Veluwe, leuk dat je mijn levels hebt gespeeld. Ook knap dat je ze allemaal hebt weten te voltooien (en ook een aantal met een wereldrecord).

    Zelf ben ik ook met jou levels bezig. Sommige zijn goed tedoen, maar er zitten wel een hoop moeilijke levels bij (In je Youtube filmpjes ziet het er allemaal zo makkelijk uit). Ze zijn wel de moeite waard om te spelen.

    #206603

    Tim1412
    Bijdrager

    Ik heb weer 2 nieuwe levels gemaakt. Het zijn gaat om de levels:

    Modern run – Speedrun level in NSMBU stijl. Objecten moeten worden weggegooid en voor vijanden moet er gevlucht worden.
    Classic run – Speedrun level in SMW stijl. Het level bevat de klassieke platformelementen en vijanden.

    Mijn Maker ID is K82-J64-VMF

    #206623

    Randy
    Sleutelbeheerder

    Leuk weer wat nieuwe levels, zal ze van de week keer spelen 🙂

16 berichten aan het bekijken - 151 tot 166 (van in totaal 166)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.