Mario Kart 8

Home Forum Nintendo Wii U Mario Kart 8

Dit onderwerp bevat 101 reacties, heeft 25 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  HooHah Kong 2 jaren, 9 maanden geleden.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 102)
  • Auteur
    Berichten
  • #92966

    Vincent
    Bijdrager

    Ik twijfel tussen Double Dash en ‘8’. Beide titels brachten veel vernieuwing met zich mee.

    “On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer.” - Saturo Iwata

    #92983

    Randy
    Sleutelbeheerder

    @miquel92 dat snap ik ook niet nee… battle mode is altijd zo leuk en nu echt saai geworden. Nouja daar hebben we de 3DS of DS versie dann maar voor 😛 wat is jullie favo circuit?

    #92984

    max
    Bijdrager

    Kan Nintendo niet met fatsoenlijke battle mode komen in vorm van extra content ofzo?

    #92987

    Haario
    Bijdrager

    [quote=92984]Kan Nintendo niet met fatsoenlijke battle mode komen in vorm van extra content ofzo?[/quote]

    Ja, dat zou leuk zijn.

    Ik hoop sowieso op nog wat extra DLC: Nieuwe of retro banen, nieuwe personages, nieuwe karts, … Die Mercedes Kart is op zich wel leuk, maar het is reclame. En dat Mercedes-toernooi in MK8, zal dat niet veel te druk worden?

    #93008

    kim
    Bijdrager

    ik heb nog geen Wii U maar mario kart is wel een van de redenen voor mij om er een te kopen. Wel jammer dat de battle mode niet leuk is 🙁

    #93070

    Suwako Moriya
    Bijdrager

    [quote=92966]Ik twijfel tussen Double Dash en ’8′. Beide titels brachten veel vernieuwing met zich mee.[/quote]
    Technisch gezien bracht elke Mario Kart game iets nieuws:

    SMK:
    De eerste Mario Kart ooit.

    MK64:
    De eerste ‘3D’ Mario Kart.
    De eerste Mario Kart waar je kan powersliden bij het driften.
    De eerste Mario Kart met de beruchte blauwe schild.

    MKSC:
    De eerste handheld Mario Kart.
    De eerste Mario Kart met retro tracks van SMK.
    De eerste Mario Kart met meer dan 1 Rainbow Road.

    MKDD:
    De eerste echte 3D Mario Kart.
    De eerste en enige Mario Kart waar je 2 characters tegelijk bestuurt.
    De eerste Mario Kart die LAN parties ondersteunt (en tevens een van de enige Gamecube games ook).
    De eerste Mario Kart waarmee je met een hack ook online kan.
    De eerste Mario Kart waar items chaotisch zijn.

    MKDS:
    De eerste Mario Kart met officiële online multiplayer (en ook de eerste DS game met online multiplayer + eerste handheld game met online multiplayer).
    De eerste Mario Kart met retro tracks van meerdere voorgaande Mario Kart games.
    De eerste Mario Kart met geavanceerde stats.
    De eerste Mario Kart met slip sliding.
    De eerste Mario Kart met retro battle mode.
    De eerste Mario Kart met een tweede scherm met complete mini-map en volledige race informatie.

    MKAGP:
    De eerste arcade Mario Kart.
    De eerste Mario Kart met (irritante) commentaar tijdens het racen.
    De eerste Mario Kart waarbij je genoeg losgeld moet hebben om het te kunnen spelen.
    De eerste Mario Kart met Namco characters.
    De eerste Mario Kart met Rainbow Roads die geen “Rainbow Road” heten.
    De eerste Mario Kart zonder Time Trials.
    De eerste Mario Kart online battle mode.

    MKWii:
    De eerste Mario Kart met motion controls.
    De eerste Mario Kart met motoren.
    De eerste Mario Kart waar je een wheele kan maken.
    De eerste Mario Kart met meerdere controller opties.
    De eerste Mario Kart met tricks.
    De eerste Mario Kart met Mii characters.

    MKAGP2:
    De eerste Mario Kart waar je een selfie kan maken die je tijdens het racen kan gebruiken.
    De eerste arcade Mario Kart waarbij je ghosts kan opslaan op een externe/persoonlijke geheugenkaart.

    MK7:
    De eerste Mario Kart met een vlieger.
    De eerste Mario Kart onderwater.
    De eerste Mario Kart met kart customisation.
    De eerste Mario Kart met clans/communities.
    De eerste Mario Kart met een Miiverse community.
    De eerste Mario Kart in het Nederlands, Russisch en Portugees (alleen in Europa).

    MKADX:
    De eerste Mario Kart waarbij je 2 racers in 1 combineert om een tank te vormen.

    MK8:
    De eerste Mario Kart met anti-zwaartekracht en alle bijbehoordende mogelijkheden.
    De eerste Mario Kart met bike customisation.
    De eerste Mario Kart met tournooien.

    En natuurlijk mis ik nog een hoop.

    Bedrijfseigenaar EN full stack indie game developer bij CW-Games.

    Persoonlijke portfolio: https://www.076.wtf

    #93198

    Kevin de Bruin
    Bijdrager

    Nou ik vind dat je het mooi hebt samengevat eigenlijk 😉

    #93213

    kim
    Bijdrager

    En de gba versie? Die was inderdaad niet echt vernieuwend en vond ik ook t minst

    #93219

    Vincent
    Bijdrager

    De arcade games tel ik niet mee :p Maar het ging om mijn voorkeur, niet om de feiten. En voor mijn gevoel hebben Double Dash en 8 meer creativiteit en vernieuwing gebracht dan welk andere Mario Kart dan ook.

    “On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer.” - Saturo Iwata

    #93235

    Suwako Moriya
    Bijdrager

    [quote=93213]En de gba versie? Die was inderdaad niet echt vernieuwend en vond ik ook t minst[/quote]
    MKSC = GBA versie.

    Bedrijfseigenaar EN full stack indie game developer bij CW-Games.

    Persoonlijke portfolio: https://www.076.wtf

    #93245

    bralo
    Bijdrager

    Jongens, (en meiden), ik probeer het fire hopping onder de knie te krijgen maar het lukt maar niet terwijl het er echt makkelijk uitziet. Iemand tips?

    Ik ben Bram, 15 jaar, en al lang groots liefhebber van Nintendo. Ik speel tegenwoordig ook op m'n Ps4 Destiny, maar niks kan een goede Zelda overtreffen. Ik kijk dan ook met smacht uit naar de nieuwe Zelda voor de Wii U.

    #93250

    max
    Bijdrager

    Best lastig hoor mij lukt t ook niet. Leuke vakantie gehad trouwens @bralo?

    #93259

    Suwako Moriya
    Bijdrager

    Eerlijk gezegd wist ik tot nu toe niet eens wat ‘fire hopping’ is.
    Maar misschien legt deze video het wel uit:

    Bedrijfseigenaar EN full stack indie game developer bij CW-Games.

    Persoonlijke portfolio: https://www.076.wtf

    #93263

    Kevin de Bruin
    Bijdrager

    Geen zorgen, mij lukt het ook niet om het te beheersen. Ik voel alleen dat ik er trager van word als ik het probeer.

    #93286

    bralo
    Bijdrager

    Ja, was echt geweldig! Bedankt Max

    Ik ben Bram, 15 jaar, en al lang groots liefhebber van Nintendo. Ik speel tegenwoordig ook op m'n Ps4 Destiny, maar niks kan een goede Zelda overtreffen. Ik kijk dan ook met smacht uit naar de nieuwe Zelda voor de Wii U.

    #93383

    Jordy
    Moderator

    Ik heb dit wel eens geprobeerd, maar ik faalde er juist door. Te lang doorgaan en dan niet goed uitkomen met een bocht is het probleem…

    #93395

    Kevin de Bruin
    Bijdrager

    [quote=93383]Ik heb dit wel eens geprobeerd, maar ik faalde er juist door. Te lang doorgaan en dan niet goed uitkomen met een bocht is het probleem…[/quote]

    Dit. Ik voel mij er alleen maar trager door. Alleen op rechte stukken lukt het mij heel af en toe.

    #93425

    Suwako Moriya
    Bijdrager

    Inmiddels zelf ook geprobeerd.
    Ik kom wel degelijk iets vooruit, ookal is dat maar 2cm verder. 😛

    Bedrijfseigenaar EN full stack indie game developer bij CW-Games.

    Persoonlijke portfolio: https://www.076.wtf

    #93439

    bralo
    Bijdrager

    ik snap niet hoe ze zo snel hoppen

    Ik ben Bram, 15 jaar, en al lang groots liefhebber van Nintendo. Ik speel tegenwoordig ook op m'n Ps4 Destiny, maar niks kan een goede Zelda overtreffen. Ik kijk dan ook met smacht uit naar de nieuwe Zelda voor de Wii U.

    #93441

    Anoniem

    Fire hopping werkt makkelijk bij mij. Je moet gewoon hele tijd op de driftknop drukken en dan links en rechts sturen.

    #93470

    Suwako Moriya
    Bijdrager

    Joh, dat hadden we allemaal volgens mij al door.

    ZR + links, ZR + rechts, ZR + links, ZR + rechts, etc.
    Hoewel ik toch een goed ritme heb na zoveel Taiko games gespeeld te hebben, is het vooralsnog onvoldoende voor fire hopping.

    Bedrijfseigenaar EN full stack indie game developer bij CW-Games.

    Persoonlijke portfolio: https://www.076.wtf

    #93473

    Kevin de Bruin
    Bijdrager

    Sowieso heb ik wel een aardig ritme, maar mij lukt het ook niet. Ik heb niet het gevoel sneller te gaan in de bochten, eerder de bochten ruimer te nemen dan normaal als ik gewoon ze zo scherp mogelijk probeer te nemen en dus niet ‘Fire hop’

    [quote=93470]Joh, dat hadden we allemaal volgens mij al door.[/quote]
    Dat.

    #93475

    Suwako Moriya
    Bijdrager

    Zover ik op YouTube keek, zeiden ze dat fire hopping alleen werkt op rechte paden, juist niet in de bochten.
    Wel zijn er goede bochten nodig om de maximale power slide te maken.

    Bedrijfseigenaar EN full stack indie game developer bij CW-Games.

    Persoonlijke portfolio: https://www.076.wtf

    #93490

    Kevin de Bruin
    Bijdrager

    Misschien is dat dan ook wat ik fout doe. Op de rechte lange stukken lukt het ook veel beter.
    Ik ben de naam van de weg kwijt waar je zeg maar een waterval hebt en meerdere powerslides.

    #93492

    Suwako Moriya
    Bijdrager

    Shy Guy Falls zeker?
    Ik probeerde het zelf op een paar retro tracks, ik kon maar geen enkele nieuwe track bedenken dat echt rechte stukken én scherpe bochten kent.

    Bedrijfseigenaar EN full stack indie game developer bij CW-Games.

    Persoonlijke portfolio: https://www.076.wtf

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 102)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.