Daily Nintendo

Jouw online Nintendo Magazine

#1 Mijn Bunker

Home Forum Hét DN Café Forumspellen #1 Mijn Bunker

• Dit onderwerp bevat 15 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand geleden door Jordy.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    iPat
    Bijdrager

Dit spelletje deed ik altijd al op een ander forum, dus waarom nu niet hier.

Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen “mijn bunker”. De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar. Naar verloop van tijd gaat dan dit topic dicht en hebben we één winnaar van deze ronden. Deze winnaar komt dan in de Hall Of Fame Bunker lijst te staan.

Een paar regels.
    – Geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
    – De bunker kan op geen enkele wijze vernietigd worden.
    – De bunker kan verplaatst worden.
    – Géén teams.
    – Op het einde van je post plaats je MIJN BUNKER

Hier wat voorbeelden:
    – Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
    – Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.

Mijn bunker.

max
    Bijdrager

Leuk volgens mij hebben we dit spelletje heel vroeger ook wel eens gedaan hier, maar ongetwijfeld net in andere vorm 😁

Ik ga een liedje zingen in de bunker en geloof me dan is iedereen weg. MIJN BUNKER!

iPat
    Bijdrager

Dat topic zal wel op het kerkhof liggen vermoed ik hihi.

Ontopic:

Ik geef jou een boek en je gaat deze in het zonnetje buiten lezen! MIJN BUNKER!

Jordy
    Bijdrager

Ik ga heel hard hoesten, en je rent angstig weg. MIJN BUNKER!

Q: Wanneer gaat precies het topic dicht en is er een winnaar?

iPat
    Bijdrager

Om even antwoord te geven op je vraag: Daar is voorlopig nog geen spraken van. Topic is net 2 dagen online, en het aantal reacties vind ik ook beetje teleurstellend. Er moet echt meer gereageerd worden wil er een winnaar uitrollen.

Ontopic:
    Je hebt gehoord dat je 10 minuten mag shoppen bij Game Mania, dus jij rent naar de winkel. MIJN BUNKER.

mike berger
    Bijdrager

Ik laat een vogelspin los in de bunker waarvan alleen ik weet dat deze niet giftig is, dus jij rent weg. MIJN BUNKER!

kim
    Bijdrager

Ik verplaats de bunker naar Spanje. MIJN BUNKER

Wat een dom spel is dit. Ik besluit bij deze dat het bunkerspel over is, hier hebben we niks aan. Dus de eigenaar van de bunker dient deze direct te verlaten…

Mijn bunker.

😋😛

Nintendo fan sinds 1994.

Jordy
    Bijdrager

Ik gooi radioactief materiaal in de bunker, inclusief een geiger counter.
    Je rent snel weg. Ik ga met beschermend pak naar binnen.
    MIJN BUNKER

Kimzy
    Bijdrager

Ik laat zo’n 100 ratten los in de bunker. Ik geef jou de speciale fluit waarmee je ze uit de bunker kunt lokken.
    De bunker is nu dus leeg…
    Oh well…..
    MIJN bunker!

Game on!

max
    Bijdrager

Ik laat een wespennest los en laat ze weer verdelgen als jij weggevlucht bent.
    MIJN BUNKER!

iPat
    Bijdrager

Ik kom bij je op bezoek en ik zit aan tafel, jij gaat naar buiten en hebt je sleutels in de bunker laten liggen en de deur valt achter je dicht, dus kan je er niet in.
    MIJN BUNKER.

Randy
    Sleutelbeheerder

Ik koop de grond op, laat de bunker slopen en bouw een nieuwe in mijn tuin.
    MIJN BUNKER.

Jop
    Bijdrager

Ik ga gezellig op de koffie bij Randy, als hij op de wc is ren ik zijn tuin in en vlucht ik in zijn… uhh

MIJN BUNKER!

mike berger
    Bijdrager

Ik plaats een stinkdier in de bunker en kom met mij masker deze ontruimen nadat jij weg bent!
    MIJN BUNKER!

Jordy
    Bijdrager

Ik ga de bunker binnen met een positieve nep-coronatest. Jij rent snel weg!

MIJN BUNKER

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.