[Prijsvraag] Win 2x Return of the Obra Dinn (verlopen)

Jij maakt nu kans op een game die wij met een prachtige 9,7 hebben beoordeeld!

Return of the Obra Dinn is het tweede spel van ontwikkelaar Lucas Pope. Zijn nieuwste spel draait om een schip welke na een lange verdwijning zomaar de haven in vaart. Wat is er gebeurd met het schip en zijn zestig bemanningsleden en passagiers? Dit alles ontdek je tijdens een spannend avontuur in een geheel bijzondere grafische stijl! Onze lovende review lees je hier.

Lijkt jou dit spel helemaal fantastisch? Dan hebben we goed nieuws voor je want in samenwerking met ontwikkelaar Lucas Pope mogen we maar liefst 2 keer een digitale versie verloten!

Hoe doe je mee om kans te maken? Simpel! Reageer onder dit bericht door aan te geven waarom jij graag met Return of the Obra Dinn aan de slag wilt gaan. Meedoen kan tot en met 7 november. Om te reageren heb je een account nodig op Daily Nintendo. Heb je deze nog niet? Maak ‘m hier (gratis) aan! Veel succes!

Return of the Obra Dinn screenshot

Redactionele crew alsmede moderators op de website van Daily Nintendo zijn uitgesloten van deelname. De winnaars worden zo snel mogelijk na de laatste dag van deelname bekend gemaakt. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.  De prijs wordt per PM of mail verstuurd. Reacties waarin wordt aangegeven dat iemand specifiek niet meedoet met de prijsvraag worden niet meegeloot. Daily Nintendo erkent geen enkele aansprakelijkheid als gevolg van deze prijsvraag. 

20 gedachten over “[Prijsvraag] Win 2x Return of the Obra Dinn (verlopen)

  • 01/11/2019 om 14:25
    Permalink

    Klinkt als een zeer leuke vermakelijke game! Helemaal terug naar 286💻 tijdperk voor je gevoel! Alleen hopen dat deze game geen lange laadtijden heeft.😜

  • 01/11/2019 om 17:53
    Permalink

    Na de lovende recensie ben ik erg benieuwd geworden naar deze game. En het wordt wel weer eens tijd voor een fijn piratenavontuur!

  • 01/11/2019 om 20:26
    Permalink

    Het lijkt me een geweldig verhaal om te beleven. En de grafische stijl vind ik echt geweldig. Omdat ik al mijn Switch spellen fysiek koop, zal ik waarschijnlijk nog een poos moeten wachten voordat ik deze eindelijk kan spelen.

  • 01/11/2019 om 22:16
    Permalink

    Waarom ik graag met Return of the Obra Dinn aan de slag wilt gaan is omdat ik de beoordeling van Daily Nintendo gezien heb en gewoon niet kan geloven dat dit spel een 9,7 heeft gekregen, IK MOET DIT SPEL NU HEBBEN om met eigen ogen te kunnen zien dat ze niet gelogen hebben :D.

  • 01/11/2019 om 22:58
    Permalink

    Door positieve reviews en de stijl van de game ben ik toch wel erg benieuwd geworden naar deze game. Wil hem heel graag spelen.

  • 04/11/2019 om 08:58
    Permalink

    “Ik wil hier graag mee aan de slag om zelf eens te ontdekken wat er echt is gebeurd met de bemanning en passagiers van deze oldskool Pakjesboot.”
    ~ Sint

  • 05/11/2019 om 13:33
    Permalink

    Hier wordt ik helemaal enthousiast van! Zwart-wit games is waar ik begin jaren ’80 mee ben begonnen op mijn vader’s Apple Macintosh ED. Dark Castle, Lode Runner enz. Lijkt me gaaf terug te keren naar die tijden met een game als Obra Din en tevens mijn kinderen de mogelijkheid te bieden een game in zwart-wit te ervaren 😊

  • 06/11/2019 om 20:02
    Permalink

    Ik wil graag Obra Dinn spelen omdat het de ultime retro kick is! Vergeet 8 bit of andere retro stijlen, 1 bit is de eind baas. Lager dan dat krijg je alleen 0 bit en dat is te laag in de bit-rate limbodans.

  • 07/11/2019 om 20:07
    Permalink

    Ik heb werkelijk waar nog nooit van deze game gehoord, maar met zo’n score wil ik deze natuurlijk graag ervaren. Winnen is dus meer dan welkom 🙂

  • 07/11/2019 om 23:20
    Permalink

    Dit spel zou mij weer eens terug brengen naar de goede oude dagen van de MSX en de eerste windows 3.11 spellen die ik speelde. De graphics hebben voor mij nostalgische herinneringen aan die tijd.

    Met een 9.7 ben ik toch wel heel benieuwd en geïnteresseerd geworden in deze game. Ik zou dus heel graag meedoen met deze wedstrijd!