Nieuwe Nintendo Direct op woensdagavond

Met heel veel Switch-aankondigingen!

Na veel geruchten heeft Nintendo vandaag officieel de volgende Nintendo Direct aangekondigd. Op woensdagavond 23:00 zal Nintendo een nieuwe Direct uitzenden die ‘vol Nintendo Switch-games die binnenkort worden uitgebracht’ zit. Een titel die in ieder geval behandeld gaat worden is Fire Emblem: Three Houses. Deze titel werd ongeveer twee jaar geleden aangekondigd tijdens een Fire Emblem Direct.

Hou Daily Nintendo in de gaten voor de livestream van de Nintendo Direct en natuurlijk alle aankondigingen.

Ruben

Ik ben 22 jaar en van jongs af aan al een groot fan van Nintendo en hun games. Het is moeilijk om tussen de geweldige series favorieten te kiezen, maar de Mario-games hebben sinds jongs af aan een speciale plek in mijn hart.

29 gedachten over “Nieuwe Nintendo Direct op woensdagavond

  • 12/02/2019 om 19:11
    Permalink

    Persoonlijk kan ik geen genoeg krijgen van Zelda’s. Dus kom maar op met die HD remakes.

    Maar voor de rest, liever geen ports over remakes meer. Liever nieuwe Nintendo titels.

    • 12/02/2019 om 21:13
      Permalink

      HOE WEET JIJ DAT NOU WEER!? 😠, Super Mario Sunshine HD gaat niet gebeuren (in ieder geval niet in deze Direct en voorlopig ook niet, misschien op E3) Super Mario 3D World is bijna zeker en wat DLC is in mijn geval ook niet gek.

      • 12/02/2019 om 21:28
        Permalink

        Dat Super Mario 3D World maar lekker op de WiiU blijft. De arme console is bijna al zijn exclusieve titels verloren, en waarom een minder mooie, niet zo speciale (Wel een leuk spel hoor) game porten naar een console met een veel geavanceerde 3D Mario?

        • 12/02/2019 om 21:41
          Permalink

          Jarne maak me asjeblieft niet boos (jullie allebei) 😡 ik wil dit niet aan horen, jij wil gewoon geen ports meer zien, maar al dit gezeur brengt jullie nergens, ik hield ook van de Wii U maar niet veel mensen hadden er een omdat ze hem slecht vonden, en nu alles geport wordt naar de Switch hoe lang denken jullie dat Super Mario 3D World uitgesloten blijft? (niet lang), er komen genoeg nieuwe games aan.

          • 12/02/2019 om 21:56
            Permalink

            Ik sluit me bij de andere twee aan puur vanwege het feit dat het geen verstandige keuze voor Nintendo is om dit jaar Super Mario 3D World uit te brengen.
            New Super Mario Bros. U Deluxe is namelijk vorige maand uitgebracht en Super Mario Odyssey aan het einde van 2017. Dat zou dan een hele korte interval zijn en dat is ook de reden dat ik een port van Super Mario Maker niet verwacht.

            Helaas Jeremy, maar je kan SMW3D dit jaar hoe dan ook op je buik schrijven 😉
            Dit keer is het de beurt aan Pikmin 3 gok ik.

          • 12/02/2019 om 21:58
            Permalink

            Overigens wil ik nog wel even inhaken op het feit dat je wat onvolwassen reageert. Dit is een forum waar mensen hun mening kunnen geven. Als je dat niet wilt aanhoren en je wordt er vervolgens zelfs boos om als anderen niet hetzelfde als jij denken, dan zit je wat mij betreft niet op de juiste plek…

          • 12/02/2019 om 23:54
            Permalink

            WACHT MAAR tot ik gelijk krijg, met z’n drieen tegen een DAT is pas volwassen zeg! WAAROM KRIJGEN MIJN KEUZES DE HELE TIJD KRITIEK!?, Pikmin 3 voor de Switch gebeurt in nog geen 100 jaar

          • 13/02/2019 om 07:17
            Permalink

            Waarom denk je dat je kritiek krijgt: omdat je alles als kritiek opvat terwijl mensen hun mening geven.

      • 13/02/2019 om 07:35
        Permalink

        Namens Daily Nintendo wil ik jullie wel vragen met respect naar elkaar te reageren. Het is logisch dat iedereen er anders over denkt. Niet alleen omdat iedereen een hele andere wensen heeft dan ander, maar ook omdat het gewoon nog niet zeker is het toch speculeren blijft😁