“Nintendo Switch My Way”

Nieuwe commercials tonen succesvolle Switch-games, en een klassieker die binnenkort moet verschijnen!

Dat de Nintendo Switch een betere marketing kent dan zijn voorganger is inmiddels wel duidelijk. Met regelmaat worden nieuwe commercials ontwikkelt, welke gericht zijn op de gamer in plaats van het gezin. Onder de noemer Nintendo Switch My Way toont het Japanse bedrijf haar best verkochte games voor de hybride console, maar laat vluchtig een glimp zien van Final Fantasy VII die dit jaar moet verschijnen. In de onderstaande video’s kun je de nieuwe commercials bewonderen.


Vincent

Ik ben 29 jaar en jarenlang een liefhebber van Nintendo. Dit komt voort uit het leveren van unieke games en consoles waarbij plezier en beleving bovenaan staan. Series als The Legend of Zelda, Metroid, Pikmin en Animal Crossing staan hoog in mijn lijstje.

2 gedachten over ““Nintendo Switch My Way”

  • 01/02/2019 om 14:46
    Permalink

    Gers dat deze campagne meer op oudere gamers en vaders zijn gericht. Hoezo Nintendo kiddy? 💪🏻 Ik herken mezelf zeker in de eerste twee. Op zakenreis naar Tokyo en Dubai zat ik heerlijk in de Emirates busines class op mijn 3DS te spelen en ook in de business lounge. Zag je die zakenlui kijken 😄

    En toen mijn zoon geboren werd speelde ik die hard Medal of Honor Heroes 2 online op Wii. Lag mijn zoon in mijn arm flesje te drinken dat ik tussen mijn kin had geklemd zodat ik tegelijk ff flibk tekeer kon gaan online met mijn game maatjes 😁 Misschien is hij daarom ook een liefhebber van gamen 😂 Met de paplepel ingegoten!

Geef een reactie