Games in Switch-onthulling niet daadwerkelijke gameplay

Vorige week werd eindelijk de Switch onthuld in een trailer. Daar werden verschillende games in gespeeld, maar Nintendo laat nu weten dat dit niet echte gameplay is voor de console.Β 

Na de onthulling van de Nintendo Switch waren veel fans erg te spreken over de games die werden laten zien. Zo werd onder andere The Elder Scrolls V: Skyrim en NBA 2K17 laten zien. Deze gameplay-beelden zijn echter na het schieten van de trailer toegevoegd. De acteurs hadden dus geen werkende console in handen. Op de screenshot onder dit bericht is goed te zien dat de het toevoegen van de beelden niet altijd goed is gegaan. Nintendo heeft tegenover Eurogamer het volgende laten weten:

This video is all about explaining how the Nintendo Switch works. We wanted to convey in a self-contained video how Nintendo Switch represents a new era for video game systems enjoyed in front of a TV, by letting gamers play anywhere, anytime, with anyone they choose. It adds the mobility of a portable system to the power of a home gaming system.

At a later date, before the March launch, we’ll be talking about things like exact launch date, and of course, the games. You shouldn’t assume what you saw on the video represents actual game footage and further specifics on first-party games will be provided later.

Het is dan ook de vraag of alle games die te zien waren in de trailer daadwerkelijk op de Switch zullen verschijnen. Bethesda heeft al laten weten dat het niet zeker is dat Skyrim baar de Switch zal komen en het is dan ook goed mogelijk dat dit geld voor meerdere titels uit de video.

switch foutje

Patrick

Ik ben opgegroeid met Nintendo en daarom blijft dit merk speciaal voor mij. Dit komt natuurlijk ook door de games die zij bieden die toch net iets anders brengen dan die van de concurrent.

23 gedachten over “Games in Switch-onthulling niet daadwerkelijke gameplay

  • 24/10/2016 om 19:35
    Permalink

    Denk je echt dat Nintendo zoveel werk zou doen om beelden te maken van een game die toch nooit wordt gereleased? denk het niet…

  • 24/10/2016 om 19:46
    Permalink

    Enigszins had ik dit wel verwacht, met name skyrim vond ik nogal vreemd.
    Maargoed, er komt vast wel een mario game, een mario kart, een basketbal game etc.

    En ik hoop dan ook eerder op een elderscrolls 6 (daar zijn we toch gebleven?) dan op een skyrim port van 5 jaar oud.

  • 24/10/2016 om 20:15
    Permalink

    Is wel een apart verhaal. Beelden laten zien die geen beelden zijn. πŸ˜• Maarja tis nintendo dus de switch komt toch wel in huis. Maar if het een instand buy word, daar moet ik nog even over denken.

  • 24/10/2016 om 21:16
    Permalink

    Dat de getoonde games geen daadwerkelijke gameplay zijn, betekent nog niet dat de games niet zullen komen op de Switch. Het betekent gewoon dat ze beelden uit de game op een Switch hebben gecaptured, en achteraf voor de trailer hebben toegevoegd want de getoonde Switch bevat geen reΓ«le hardware. Het lijkt me moeilijk om games te laten draaien op een Switch die vanbinnen leeg is…

    Tenminste, dit is wat ik denk. Zeg me a.u.b. niet dat ik het misheb…

  • 24/10/2016 om 22:09
    Permalink

    hey maar wacht ff. was er iemand die echt serieus dacht dat de gameplay beelden echt waren?
    niemand die ooit met een met een camera een tv filmde kreeg zulke hd kwaliteit. dit komt daarom voor mij ook niet onverwacht.

  • 24/10/2016 om 22:39
    Permalink

    ik vind dit echt slecht van nintedo

    dus geen The Elder Scrolls V: Skyrim en mario kart en mario 3d game en nba game en splatoon

    vind dit heel erg had namelijk heel veel zin om The Elder Scrolls V: Skyrim te kunnen spellen op de switch zou mijn eerste 18+ game zijn mischien dan maar op pc kopen ooit en geen mari kart 3d mario en splatoon vind ik ook niet leuk booooooooooooooooooeeeeeee Nintendo ben erg teleurgesteld πŸ™

    • 25/10/2016 om 07:20
      Permalink

      @basssieboy nee dat bedoelen ze niet. ze bedoelen dat de gameplay wel echt was maar dat de mensen in de trailer het spel niet echt zelf aan het spelen waren. het is dus wel echte gameplay, maar die gameplay is gameplay van een developmentbuild maar dus geen gameplay van de switch zelf.
      het is dus een proof of concept. laten zien wat je met de switch kunt.

      nu weet ik wel dat ze voor zo’n proof of concept geen nieuwe karakters gaan toevoegen.
      dus ik ben er zeker van dat die splatoon en die mario kart er 100% zeker gaan komen.
      als ze alleen wilden laten zien wat de switch aankan dan maken ze geen nieuwe karakters en nieuwe maps etc. dan zouden ze gewoon de zelfde game als op de wii u gebruiken.

      die nba game en skyrim remasterd komen er zeer waarschijnlijk ook wel als het systeem een beetje goed verkoopt. het kan ook zijn dat het bij launch is. 2k en bethesda hebben gezegd. we gaan developen voor de switch maar we willen nog geen games confirmen. ik denk dat die duidelijkheid later gaat komen maar ik kan je verzekeren dat de 2 nintendo games er sowieso gaan komen en de andere 2 3th party games er zeer waarschijnlijk ook.

      • 25/10/2016 om 08:34
        Permalink

        en splatoon komt dus ook om dat ieder karakter een andere haar stijl heefd en de formatie anders is en de map waarin ze “speelde” toch

        en bedankt voor het duidelijk maken πŸ™‚

        • 25/10/2016 om 17:41
          Permalink

          @basssieboy laat ik het zo zeggen. denk jij dat nintendo een hele nieuwe map en nieuwe haarstijlen en verbeterde line up etc allemaal gaat kijken alleen maar om te laten zien wat de nintendo switch kan? als dat het geval zou zijn geweest dan is het zinloos om onnodig veel tijd in een map haarstijlen etc etc dat allemaal voor een gameplay van 4 seconden waar toch nooit mee gespeeld wordt? dat zou een verspillen van development tijd en geld zijn daarom ben ik er vrij zeker van dat splatoon ook naar de switch komt evenals mario kart

    • 25/10/2016 om 15:08
      Permalink

      Ben je een klein kind ofzo?
      Je doet nu helemaal boos over dat de games er niet komen, maar het is nog niet eens zeker dat de games niet komen, en zoals eerder gezegd, denk je nou echt dat Nintendo zo veel moeite doet om games te ontwikkelen die er niet eens komen?…

      • 25/10/2016 om 18:24
        Permalink

        wie ??? ik ben alleen heel teleur gesteld als d e spellen niet komen en ik ben geen klein kind maar 20 jaar oud/jong en heb autisme dus van onduidelijkheid hou ik niet van en vind ik erg vervelend

        • 25/10/2016 om 19:45
          Permalink

          Hahaha, schuif het maar weer af op je autisme. Smiecht die je bent. Ik ben 23, en heb ook autisme. Mij zie je toch ook niet jankebalken over die soort dingetjes, of wel? Ik mag aannemen dat Skyrim wel op de Switch komt, maar dat niemand het nog officieel mag bevestigen tot 2017. En dan nog, als Skyrim niet op de Switch komt, het is wel een verlies. Maar ik ga niet een potje janken erom. Dus wacht maar gewoon af. Ik ben het ook met Kaya eens, je deed ongelooflijk kinderachtig. Volgende keer, schuil je alsjeblieft niet achter je autisme.

          • 25/10/2016 om 19:51
            Permalink

            mag je tegenwoordig niet meer teleur gesteld zijn ik heb er echt niet om zitten janken maar vind het gewoon slecht als ze games tonen die niet uitkomen en het is een feit dat ik door autisme moeite heb met onduidelijkheid ik verstop me er niet achter
            sorry hoor dat ik me zelf ben dacht dat dit een van de weinigen plekken is waar ik nog me zelf mocht zijn

          • 25/10/2016 om 19:59
            Permalink

            @ijsbeer Helemaal los van de discussie wordt jouw opmerking hieronder ook absoluut niet geaccepteerd

            “Smiecht die je bent. Ik ben 23, en heb ook autisme. Mij zie je toch ook niet jankebalken over die soort dingetjes, of wel?”

            Bij deze krijg je dan ook een warn.

          • 25/10/2016 om 20:02
            Permalink

            @basssieboy uiteraard is het betreffende lid aangesproken op deze opmerking:

            “Smiecht die je bent. Ik ben 23, en heb ook autisme. Mij zie je toch ook niet jankebalken over die soort dingetjes, of wel?”

          • 25/10/2016 om 22:24
            Permalink

            @admin Als jij je daar beter bij voelt, prima. Houden zo.

            @basssieboy Ik zeg ook niet dat niet teleurgesteld mag zijn. Tuurlijk, doe je ding. Maar als je 20 bent, en je schrijft ”mischien dan maar op pc kopen ooit en geen mari kart 3d mario en splatoon vind ik ook niet leuk booooooooooooooooooeeeeeee Nintendo ben erg teleurgesteld” en ”weet ik niet meer of ik switch meteen koop denk het wel van wegen Zelda breath of the wild”, is dat best kinderachtig. Ik zou de kritiek gewoon accepteren, en het niet op je autisme afschuiven. Als iemand van 12 of 13 zoiets zegt, kan ik het door de vingers zien. Die kennen het begrip ”autisme” misschien niet goed.

          • 25/10/2016 om 22:37
            Permalink