Laatste Smash presentatie is volgende week

Kijk jij volgende week met ons mee?

Eerder maakte Nintendo bekend dat er nog één laatste presentatie zal verschijnen die focused op de Super Smash Bros. games. Nu is bekend wanneer. Sinds de aankondiging van Super Smash Bros. for Wii U/for 3DS vorig jaar, zijn er meerdere speciale presentaties over deze games uitgekomen. Volgende week zal de laaste verschijnen.

Deze laatste presentatie zal gepresenteerd worden door Masahiro Sakurai en zal onder andere nieuws over Cloud bevatten. De presentatie zal volgende week dinsdag om 23:00 te zien zijn.

Jorden

22 jarige Nintendo nerd en Games&Interactie student aan de UU. Twitter: Jorden1506 YouTube: http://www.youtube.com/c/WePlayGames

19 gedachten over “Laatste Smash presentatie is volgende week

  • 09/12/2015 om 16:54
    Permalink

    Tuurlijk, ik ben er bij 😉 maar is dit de laatste Dlc of alleen van dit jaar, en tuurlijk zullen (hoop ik) er meer personges komen dan alleen Cloud (Ballot Character(s), stages en ik hoop dat stage builder van de Wii U versie naar de 3DS versie komt, mijn wenslijst voor personages: 1. Wolf O’Donnell, 2. Bandana Dee, 3. Dixie Kong, 4. Bomberman, 5. Blaze, en eventueel nog 6. Tails en 7.

  • 09/12/2015 om 17:18
    Permalink

    Banjo-Kazooie, Rayman en King K. Rool zijn van harte welkom!

    Een paar retro stages zou ook leuk zijn. Ik hoop dat van Melee deze 3 stages terugkomen: Fountain of Dreams, Fourside en Great Bay. Van Brawl zou ik graag New Pork City terug willen zien. Van de 3DS versie zou ik graag Gerudo Valley en Magicant naar de Wii U willen.

  • 09/12/2015 om 18:37
    Permalink

    ***** cloud, k*t personage je gaat toch geen Sony personage in ssb stoppen.hij moet gecanceld worden!wie is het daarmee eens?
    Veder hoop ik dat de uitslagen van de ballot worden geshowt

    • 09/12/2015 om 21:11
      Permalink

      @anoniem dit is de tweede keer dat je een ziekte gebruikt in je reactie. Bij de eerst volgende keer zullen we jouw IP adres blokken.

      Team DN

    • 10/12/2015 om 08:02
      Permalink

      Anoniem, word nou is wijzer man! Voor jou is het woord misschien maar een woord, maar voor anderen betekende het de dood. En als je niks positiefs te melden hebt, moet je vooral niet gereageren.

    • 10/12/2015 om 15:06
      Permalink

      Gelukkig bepaalt Sakurai nog altijd wie in Smash komt en niet jij. En op een volwassen manier reageren is zo te zien ook al te moeilijk voor je. Triest hoor.

  • 09/12/2015 om 19:17
    Permalink

    Ten eerste Anoniem let op je taalgebruik (vooral niet met Kanker schelden) ok!? En ten tweede maakt mij niks uit dat Cloud er in komt, vind alles prima zolang ik een paar van mijn personages erin/terug krijgt, deze zowiezwo, 1. Wolf O’Donnell, 2. Bomberman en 3. Blaze of Tails, met ten minste Wolf terug ga ik over de andere personages niet echt moeilijk doen.

  • 09/12/2015 om 21:22
    Permalink

    Ik hoop dat er geen indie personages worden aangekondigd. Er zijn nog te veel Nintendo personages die een plek verdienen in Smash!

  • 09/12/2015 om 21:47
    Permalink

    Ik hoop nog op deze stages, niet écht allemaal: 1. New Pork City (Brawl), 2. Gamer naar de 3DS versie, 3. The Great Cave Offensive naar de 3DS versie, 4. Windy Hill naar de 3DS versie, 5. Rumble Falls (Brawl), 6. Green Greens (Brawl), en 7. Big Blue (Brawl) vooral Gamer en The Great Cave Offensive naar de 3DS versie en stage builder naar 3DS versie.

    • 10/12/2015 om 08:57
      Permalink

      Green Greens en Big Blue zijn melee stages, he. 🙂
      Rumble falls en New Pork City mogen van mij in principe wegblijven. NPC was enorm groot en imo lelijk in elkaar gezet, en bij RF was het omhoog springen en niks anders.

      Stages waar ik om hoop zijn: Saffron City 64 of Goldenrod City (new), Spear Pillar, Tom Nook’s cranny (new), Sunshine Forest (Mother 3 (new)) en een Golden Sun stage.

  • 10/12/2015 om 09:13
    Permalink

    Personages die van mij erin mogen komen: Isaac, Masked man, King K. Rool, Ice Climber.

    Muziek dat er nog bij mag komen zijn: Goldenrod City, Route 38 (HGSS), Ecruteak City, VS Team Rocket (HGSS), Nook’s Cranny, Crazy Redd’s Theme, Able Sisters, 4AM (New Leaf), K.K. Synth, Rainy Day (Gamecube), Mr saturns Theme, Gentle Rain/Hard Rain, Love theme ver.2, Piggy Guys.

    Op de midgar stage hoor ik graag: Cid’s theme, Crazy motorcycle chase, Gold Saucer, Battle theme, Boss Battle theme, Shinra Corporation.