Cloud naar Super Smash Bros., Smash presentatie op komst

Het heeft lang geduurd, maar gisteren was er eindelijk weer een nieuwe Direct. In deze Direct werd onder andere een nieuw personage voor Smash aangekondigd.

Het personage wat binnenkort toegevoegd zal worden is Cloud uit de game Final Fantasy VII. Veel informatie over zijn toevoeging is er nog niet bekend, zo is niet bekend gemaakt of hij een personage is welke toegevoegd wordt op basis van het ballot of niet. Wel zal er met hem sowieso een nieuw level verschijnen.

Tevens zal er in december de laatste speciale Smash presentatie komen met meer specifieke info voor de Smash games. Bekijk hieronder Cloud’s aankondigingsvideo:

Jorden

22 jarige Nintendo nerd en Games&Interactie student aan de UU. Twitter: Jorden1506 YouTube: http://www.youtube.com/c/WePlayGames

14 gedachten over “Cloud naar Super Smash Bros., Smash presentatie op komst

  • 13/11/2015 om 00:18
    Permalink

    Vind het toch een beetje jammer dat dit soort personages worden toegevoegd. Hoe zit het dan met sommige Nintendo klassiekers???

  • 13/11/2015 om 07:44
    Permalink

    Man!! Toen ik de ruimte zag dacht ik echt yes Wolf O’ Donnell is weer terug inplaats daarvan krijgen we Cloud, nou ja het is tenminste weer een nieuw personage, dat sinds July, zijn Final Smash is nogal net zoals Ike, vandaar dat hij tegen over Ike stond, Hopelijk gaat die Smash Presentatie over de Ballot en zowiezwo meer nieuwe personages, en asjeblieft Nintendo breng Wolf terug hij was mijn favorite StarFox personage in Smash, zeker omdat het spel nu fanservice heeft en heb best wel veel requesten gezien voor Wolf om hem terug te krijgen, duuus Nintendo.

  • 13/11/2015 om 10:21
    Permalink

    Lame! Cloud heeft niks te maken met Nintendo. ’t Is inderdaad zoals Jeremy al zei, pure fan service. Cloud verdiend het niet om in Smash te zitten.

  • 13/11/2015 om 12:22
    Permalink

    Jeej, Cloudje zit erin. Enigszins snap ik alle haat wel, maar aan de andere kant: Het is fucking Cloud Strife. Heeft misschien niks met Nintendo te maken, maar hij is wel erg bekend in de gaming business. Ik vind het niet zo heel erg, vind het opzich wel grappig dat dit personage naar smash komt, en niet naar Playstation Allstars Battle Royale. Ik kijk al uit naar de Cloud Amiibo!

  • 13/11/2015 om 19:47
    Permalink

    Wtf waar slaat dit op Nintendo?is sakurai gek geworden ofzo?eerst capcom dan bandai namco dan street figther en nu final Fantasy?wat krijgen we de volgende keer een personage uit gta?ik dacht dat we shovel Knight kregen?

    • 13/11/2015 om 20:01
      Permalink

      Alle personages die er bij zijn gekomen zijn iconische personages uit de game industrie die passen in een vechtgame. Bandai Namco heeft ook geholpen met het ontwikkelen dus is logisch dat zij een personage erin hebben. Capcom heeft één van de meest iconische game personages (Mega Man). Dat Mega Man erin zit komt ook door Miyamoto die wilde graag Mario, Sonic, Pac-Man en Mega Man in één game hebben. Shovel Knight is en blijft voorlopig een gerucht.

  • 13/11/2015 om 20:12
    Permalink

    Ben het met je eens Mitchel had ook liever Banjo and Kazooie of King K’ Rool zeker omdat ik een Donky Kong fan ben, dacht ik ook Anoniem dat we Shovel Knight zouden krijgen, Michiel had het het niet zo bedoeld (niet dat je me nu niet aardig vind) maar ik had liever Wolf eerder terug gehad dan Cloud als nieuw personage er in, misschien dat Nintendo Wolf als laatste bewaard (eerst wat nieuwe personages) of met die Super Smash Bros. presentatie. Man ga me echt niet goed voelen als Wolf niet terug komt, Please! Nintendo

  • 13/11/2015 om 23:48
    Permalink

    Cloud Hier is Best Vreemd. maar er is Geen Reden om Boos de Worden. dit is Gewoon en Teken dat en Karacter die Verder Niet Past in Kan. Met Cloud, banjo for Smash is Niet meer en vraag… Denk ik.