Win een legendarische Pokémon Hoopa!

Op de First Look beurs kun je dit jaar een gratis legendarische Pokemon Hoopa scoren. Ga jij niet naar de First Look? Op Daily Nintendo maak je alsnog kans op een Hoopa!

Hoopa is de laatst aangekondige legendarische Pokémon. We geven 6x een code weg om een gratis Hoopa op te halen. Deze code kan in Pokémon X, Y, Omega Ruby of Alpha Sapphire worden ingevoerd.

Wat moet je doen om kans te maken op een code?
Laat hieronder, in de vorm van een reactie, weten waarom jij graag een code wil. We verloten onder de reacties vervolgens 7 codes.

Let op! Je moet ingelogd zijn met je DN account om een reactie te plaatsen omdat de code via een PM naar je wordt verstuurd. Meedoen kan tot en met dinsdag 13 oktober 18:00 uur*. Het enige dat je dus hoeft te doen, is een DN account te hebben én een reactie hieronder te posten!

Praat ook mee @DN community ?

Redactionele crew alsmede moderators van Daily Nintendo zijn uitgesloten van deelname. Per persoon per prijs mag er één keer worden meegedaan. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

*Omdat de uitslag op zijn vroegst 13 oktober plaats kon vinden, is besloten de deadline naar 13 oktober 18:00 uur te verplaatsen. We streven er nu nog steeds naar om de uitslag die dag online te zetten.

34 gedachten over “Win een legendarische Pokémon Hoopa!

  • 11/10/2015 om 09:46
    Permalink

    Ik zou hem heel graag willen winnen omdat ik alle pokémon wil hebben. Heb alle spellen gespeeld en altijd de pokédex vol gehad, dus het zou mooi zijn als ik deze zou winnen

  • 11/10/2015 om 09:55
    Permalink

    Ik Zou hem graag willen winnen voor mijn vriendin want ze vindt hoopa gewoon heel erg schattig en dan heeft ze er ook gelijk een legendarische pokemon er bij voor de collectie 🙂

  • 11/10/2015 om 11:02
    Permalink

    ik wil hoopa hebben omdat het een hele mooie en stoere Pokémon vind en ik dol ben op beide vorme van hoopa en hoopa is mijn favoriete legendarische Pokémon en ik heb nog geen hoopa.

  • 11/10/2015 om 11:12
    Permalink

    Ik zou Hoopa graag willen hebben om hem in Hoopa unbound te veranderen in Omega Ruby, want dan ziet hij er nog gaver uit!
    En heel veel event Pokémon krijgen we niet in Nederland en laat Hoopa nu net enkel dit weekend te verkrijgen zijn op Firstlook, waar ik niet bij kon zijn 🙁 Ik wil ‘m graag!

  • 11/10/2015 om 11:59
    Permalink

    Ik zou het heel tof vinden als ik hem zou krijgen. Maakt niet uit als ik hem niet krijg, maar ik heb best wel een zware periode in mijn leven achter de rug. Het zou mij zeker opvrolijken.

  • 11/10/2015 om 12:43
    Permalink

    Ik zou graag een hoopa willen, want dan kan ik mijn vrienden weer eens uitdagen voor een battle en kan ik ze inmaken met hoopa unbound! 😀

  • 11/10/2015 om 13:21
    Permalink

    Omdat ik gewoon de beste wil zijn want dat geeft een goed gevoel.
    Ze vangen is mijn opdracht en ze trainen is ook een doel.
    Zonder Hoopa kan ik toch niet laten zien dat ik klaar ben voor die strijd?

  • 11/10/2015 om 13:45
    Permalink

    Eindelijk is hoopa in Nederland te krijgen, kan ik er niet heen 🙁 Hopelijk kunnen jullie mijn weekend toch nog goed maken!

  • 11/10/2015 om 15:09
    Permalink

    Aangezien ik helaas niet naar Firstlook kan.
    Ik heb altijd alle Pokémon in de games gevangen aangezien ik een echte verzamelaar ben. Hoopa wil ik (nee ik moet :P) dus graag erbij hebben om de game op 100% uit te spelen.

  • 11/10/2015 om 17:15
    Permalink

    ik zou het echt geweldig vinden als ik hoopa zou kunnen krijgen, ik was van plan om zelf naar firstlook te gaan maar kan niet en als ik hoopa zo zou kunnen krijgen zou ik het echt geweldig vinden.

  • 11/10/2015 om 18:59
    Permalink

    Ik zou graag een eigen Hoopa willen, omdat ik mijn hoopa-code aan mijn broertje heb gegeven (die er helaas niet bij kon zijn). Ze gaven maar 1 code per persoon weg, ondanks dat ik 2 3ds-en bij me had en een copy van OR en AS.

  • 11/10/2015 om 21:54
    Permalink

    Ik zou graag Hoopa willen om mijn living pokedex verder uit te breiden met legendaries. Jammer genoeg kon ik niet bij FirstLook zijn 🙁

  • 11/10/2015 om 21:55
    Permalink

    Dagelijks kijk ik op de site en aanmelden stel ik altijd uit. tijd om aan te melden op deze leuke site.
    Na Pikachu, Meowth, Alakazam en Charmender is Hoopa de 5e pokemon die mijn zoon van 4 jaar bij de naam kent, hij vind het alleen heel jammer dat hij deze pokemon niet kan zien bewegen in het spelletje van zijn papa.

  • 12/10/2015 om 05:13
    Permalink

    Ik wil Hoopa omdat ik de kans wil hebben om de Pokedex een keertje val te hebben, want ik heb veel te laat pokémon ontdekt.

  • 12/10/2015 om 07:46
    Permalink

    Hoopa zelf is niet geweldig. Echter is zijn unbound form zo groot als een huis. Vergeleken met een pokemon als groudon die 3 meter kleiner is, is hoopa-unbound gewoon baas.
    Zou hem graag willen hebben vanwege zijn playful en tegelijkertijd bad-ass look.

  • 12/10/2015 om 11:04
    Permalink

    Hoopa’s Unbound Psychic/Dark typing is een goeie combinatie voor een Pokemon dat zich focust op de tegenstanders schade toebrengen. Hoopa zou dan ook een aanwinst zijn voor mijn competieve teams.

    Succes iedereen die van plan is mee te doen!

  • 12/10/2015 om 18:46
    Permalink

    Ik zou graag hoopa willen winnen om zijn ware kracht te ontdekken in unbound form en ik vind hem een enorm schattige pokemon. Ook zou ik hem eventueel willen gebruiken in competitive play tegen mijn vrienden

  • 12/10/2015 om 21:28
    Permalink

    Hoopa is echt awsome en dit is misschien wel mijn enigste kans om hem te krijgen. Dus ik hoop dat ik 1 van de 6 gelukkige ben. 🙂

  • 13/10/2015 om 00:12
    Permalink

    Ik zou graag de Hoopa code willen winnen.
    Omdat ik al vanaf dat Pokémon al bestaat, een grote fan ben.

    De eerste keer toen ik Hoopa zag, wist ik meteen al dat ik hem moest hebben. Hoopa ziet er sterk en mooi uit helemaal met zijn Unbound form.

    Ik heb alle Pokémon spellen gespeeld, en ik mis nog een aantal legendarische Pokémon. Hoopa zou daarom een mooie toevoeging zijn voor mijn collectie.

    Daarnaast is Hoopa ook nog eens mijn favriete Pokémon.

    ( ps deze site is toppie, duidelijk en goede infomatie )

    Keep working!

    Daarnaast is Hoopa een mooie toevoeging voor mijn collectie.

  • 13/10/2015 om 16:58
    Permalink

    Beste dailynintendo
    Coole actie van jullie om Hoopa codes weg te geven.
    Natuurlijk zou ik het erg leuk vinden als ik die zou kunnen winnen. Daarom hieronder mijn pokemon verhaal:

    ten eerste wil ik even zeggen dat ik hier niet in wil liegen.
    Ik kan natuurlijk zeggen dat ik alle games gespeeld heb of dat ik de grootste pokemon fan ter wereld ben maar dat ben ik helemaal niet. Ik wil in mijn verhaal gewoon eerlijk zijn.

    ten eerste iets over deze site.

    Ik ben een best grote pokemon fan.
    ik ben dan ook zo iemand die sinds die aankondiging van pokemon oras in mei vorig jaar elke dag de nieuwssite serebii.net in de gate hield of er nog iets nieuws bekend was
    over pokemon oras. Toen oras eenmaal uit was, was ik op zoek naar een goede review. Een review waar de meeste dingen wel inzaten en waar ik een goed duidelijk beeld kreeg van de game.
    dat was het review van daily nintendo http://www.dailynintendo.nl/2014/12/02/3ds-review-pokemon-omega-ruby-en-pokemon-alpha-sapphire/

    ik vond die review erg goed geschreven: duidelijk, goede plaatsjes, en aan het einde een duidelijke opsomming van de plus en minpunten. Sinds die dag ben ik dailynintendo min of meer gaan volgen. Waarom heb ik dan nu pas een account aangemaakt? ehhh daar had ik geen tijd voor.
    grapje natuurlijk voor mij was de site alleen voor het laatste nintendonieuws. Maar toen ik deze post zag maakte ik meteen een account aan.

    Nu iets over mijn pokemon “carrière”
    mijn eerste game was pokemon diamond.
    voor de nintendo ds. toen ik de game kreeg toen ik 6 jaar was.
    snapte ik er niks van. want op een gegeven moment kon ik niet meer verder(je moest met je moeder praten) dus daardoor had ik op een gegeven moment een turwig van level 12 zonder dat ik ook maar 1 trainer battle had gedaan. pas een jaar later snapte ik het en ben ik echt begonnen met pokemon.
    deze spellen heb ik helemaal gespeeld.
    pokemon diamond: mijn eerste game
    pokemon platinum: mijn 2e game ben niet verder gekomen dan de 3e elite 4.
    pokemon soulsilver: de game waar ik hard ging ragen omdat ik red maar niet kon vinden. bleek dat hij op een berg zat.
    pokemon black: hier kon ik al een beetje engels dus dit was toen ook mijn favorite game.
    pokemon black 2: de fusie van kyrum en zekrom vond ik echt geweldig.
    pokemon y. die graphics waren zo mooi. en de muziek was ook goed. alleen de postgame was een beetje balen.
    en dan als laatste pokemon alpha sapphire. de game die ik helemaal kappot heb gespeeld, en de game waar ik ging ragen