Hier vind je de oude reviews op Daily Nintendo die nog niet via ons nieuwe score systeem online staan!

Vorig jaar verscheen Sonic & All Stars Racing Transformed al voor onder andere de Wii U, Op de Wii U pakte Sonic & All Stars racing Transformed enorm goed uit. Een leuke fun racer met prima gameplay en welke er ook nog eens erg goed uit zag. Nu ligt Sonic & All Stars racing Transformed dan ook voor de Nintendo 3DS in de winkels. Weet ook de 3DS versie hoge ogen te gooien of kun je deze versie beter laten liggen? (more…)

Enkele maanden na de lancering van de Wii U is Nintendo’s nieuwste console al voorzien van een volledige karaoke game. SiNG Party ligt sinds kort in de winkels en laat je alleen of met vrienden meezingen met allerlei populaire nummers. Weet de game zich enigzins te onderscheiden van de doorsnee karaoke game of is diteigenlijk vooral meer van hetzelfde? Lees het oordeel in onze uitgebreide review van SiNG Party!

(more…)

Nano Assault Neo is zo’n typische shooter welke in de jaren tachtig enorm populair had geweest. Anno 2013 zijn dit soort spellen een stuk minder populair dan vroeger maar kent het genre nog steeds een groep trouwe fans. Fans van dit genre met een Wii U kunnen nu dan ook gaan genieten want Nano Assault Neo is inmiddels beschikbaar. En dat dit type game tegenwoordig niet meer zo geliefd is betekent absoluut niet dat het een slechte game is! (more…)

Met de game Epic Mickey welke enkele jaren terug op de Nintendo Wii verscheen, bleek Warren Spector een erg leuke game met veel potentie te hebben neergezet. Natuurlijk waren er punten die beter konden en nu ligt dan eindelijk het tweede deel in de winkel, onder andere voor de Wii U. Is dit deel inderdaad Epic Mickey zoals deze op zijn best is? Lees onze mening over de game in deze uitgebreide review! (more…)

Jaren terug, op de Nintendo DS, maakte de klassieke Super Mario Bros gameplay zijn terugkeer en inmiddels zijn er alweer verschillende New Super Mario Bros spellen verschenen. Kreeg onlangs de Nintendo 3DS nog een nieuw deel, bij de lancering van de Wii U bracht Nintendo de game New Super Mario Bros U uit. Wat vonden wij van deze nieuwe Mario platformer? Lees het hieronder in onze uitgebreide review!(more…)

Een van de launch titels voor de Wii U is Sonic & All Stars racing Transformed. Het eerste deel verscheen een aantal jaren terug onder andere op de Wii. In dit nieuwste deel keren Sonic en zijn vrienden/vijanden terug en kunnen ze onder andere transformeren. Hoe pakt de game uit op de Wii U? Lees snel verder voor onze review! (more…)

De eerste review van een Wii U game op Daily Nintendo is een feit. Deze keer nemen we Ubisoft´s ZombiU onder handen. Is deze game een aanrader om aan te schaffen bij je Wii U? En maakt de game goed gebruik van de unieke eigenschappen van de GamePad? Wij hebben de game uitgebreid voor je getest dus lees snel verder voor onze review! (more…)

Vorig  jaar is de eerste FIFA game voor de Nintendo 3DS verschenenen sinds afgelopen week ligt ook FIFA 13 voor de Nintendo 3DS hier in de winkels. EA heeft net als vorig jaar op de 3DS gekozen voor een realistische aanpak, in tegenstelling tot de Wii versie die al jaren meer arcade achtig is in combinatie met cartoony graphics. Heeft EA geluisterd en verschillende kritiekpunten uit de 2012 versie verbeterd? Lees het in onze uitgebreide review! (more…)

Van sommige nogal vreemde Japanse spellen begrijpen we in het Westen maar helemaal niets. Aan de andere kant moeten we niet alle typisch Japanse spellen over een kam scheren. De populaire Inazuma Eleven serie is daar een voorbeeld van. Veel Europese fans van de serie weten maar al te goed hoe leuk deze spellen zijn en waren blij te horen dat Inazuma Eleven Strikers naar Europa zou komen. Inmiddels ligt Inazuma Eleven Strikers hier in de winkels. Lees verder voor onze uitgebreide review van deze opmerkelijke maar leuke Wii game!

(more…)

Dit jaar aangekondigd én dit jaar in de winkels: New Super Mario Bros 2 voor de Nintendo 3DS. Nintendo maakt er in elk geval flink werk van want dit is al de vierde Mario titel op de Nintendo 3DS. New Super Mario Bros 2 borduurt voort op de succesvolle eerdere delen in de serie welke op de Nintendo DS en Wii verschenen. Ook voor de Wii U staat een New Super Mario Bros game op de planning. (more…)

Opnieuw ligt er een nieuwe LEGO game voor de Nintendo 3DS (en de meeste andere platformen) in de winkels. Deze keer betreft het LEGO: Batman 2 DC Super Heroes. Dit keer speelt alles zich af in Gotham City en zul je met Batman en andere helden de strijd aan moeten gaan met velen vijanden waaronder natuurlijk de bekende Joker. Hoe pakt LEGO: Batman 2 DC Super Heroes uit op de Nintendo 3DS? Lees snel verder voor onze review! (more…)

De Nintendo 3DS XL ligt inmiddels in de winkels en wij hebben de handheld uitgebreid voor je getest. De officiele datum is morgen maar zonder al te veel te zoeken vind je ‘m inmiddels al in de meeste winkels. Wat vinden wij van de nieuwe Nintendo 3DS met onder andere een aanzienlijk groter scherm? Is het de aanschaf waard of niet? En geldt dit ook wanneer je al een originele 3DS in huis hebt? Lees snel verder voor ons oordeel! (more…)

Rhythm Phantom & The Emperor’s Treasure ligt sinds kort in de winkels en SEGA heeft met deze game een alles behalve doorgaande game naar de 3DS gebracht. Een game waarbij alles draait om ritme. Een leuke aanvulling op het 3DS assortiment of kun je Rhythm Phantom & The Emperor’s Treasure beter laten liggen? Lees het in onze review.

(more…)

Zo in de laatste levensfase van de Wii verschijnen er ineens allerlei RPG’s die tot nu toe van zeer goede kwaliteit zijn. Denk aan de onlangs verschenen The Last Story en Xenoblade. In Europa ligt nu dan eindelijk ook Pandora’s Tower in de winkels. Opnieuw een RPG die er op de beelden al veelbelovend uitzag. Weet de game ook de kwaliteit te behalen van bijvoorbeeld The Last Story? Je leest het in onderstaande review! (more…)

Alweer een flinke tijd terug werd Metal Gear Solid: Snake Eater 3D voor de Nintendo 3DS aangekondigd. Een remake voor de 3DS van de oude Playstation 2 versie. Uiteraard heeft Konami een aantal punten aangepast en verbeterd, maar kan Metal Gear Solid: Snake Eater 3D nog steeds mee met deze tijd? Wij hebben de game uitgebreid voor je getest. Lees verder voor onze review. (more…)

Pro Evolution Soccer 3D verscheen bij de launch van de Nintendo 3DS. Op grafisch gebied dik in orde en ook speelde het spel lekker weg. Toch was er nog genoeg ruimte voor verbetering, vooral de weinige game modi waren een groot minpunt. Heeft Konami dit op een goede manier verbeterd met de 2012 versie? Lees het in onze uitgebreide review.(more…)

We hebben nog niet vaak een Tekken game op een Nintendo platform gezien. De GBA kreeg destijds een Tekken game maar daar bleef het tot nu toe bij. Nu ligt ook Tekken 3D Prime Edition voor de Nintendo 3DS in de winkels. De Tekken serie staat bekend om de kwalitatief hoogwaardige vecht spellen. Weet de Nintendo 3DS dit niveau in stand te houden? Lees het in onze uitgebreide review! (more…)

Inmiddels zijn er al verschillende Cooking Mama spellen verschenen, onder andere voor de Nintendo Wii en de Nintendo DS. Met Cooking Mama 4 komt de serie nu ook naar de Nintendo 3DS. Een leuke game of kun je Cooking Mama 4 beter in de schappen laten liggen? Wij hebben de game uitgebreid voor je getest. (more…)

Resident Evil: Revelations voor de Nintendo 3DS ligt dan eindelijk in de winkels. Een compleet nieuw horror avontuur die de klassieke Resident Evil gameplay combineert met de modernere gameplay. Pakt dit goed uit? En is de game wel goed te spelen op een handheld? Wij hebben de game uitgebreid getest, lees snel verder voor ons oordeel! (more…)

Sinds enkele weken kunnen 3DS bezitters de game Zen Pinball downloaden. Je moet er natuurlijk wel van houden maar wanneer je Pinball fans leuk vind zou het spel best wel eens vermakelijk voor je kunnen zijn. Daily Nintendo speelde de game uitgebreid en ons oordeel kun je hieronder lezen. Een aanrader voor die 5 euro of is dat eigenlijk nog te veel voor de game?

(more…)

Kid Icarus is onlangs via een speciale actie opnieuw uitgebracht als 3D classic in de Nintendo eShop. Was het het wachter waard? Zal dit een zoet en lekker voorproefje zijn voordat we in maart aan de slag kunnen met Kid Icarus: Uprising op de Nintendo 3DS? Je leest het hier!

(more…)

The Mighty Switch Force! Tatatatatatatatata tatata atatata. Zo genoeg deuntjes, welkom bij de officieele review voor het eShop spel Mighty Switch Force! Het spel beloofde sinds haar aankondeging veel mooie dingen. Die trailers in de eShop zagen er zeer shiny uit. Is het zijn geld waard? Voldoet hij aan mijn standaard eisen? Je ontdekt het in deze review! (more…)

Tales of the Abyss is een lastig verkrijgbare game. De serie staat toch veelal bekend om kwalitatief goede RPG’s en dus lijkt het extra zonde dat de game zo moeilijk verkrijgbaar is. Is de Nintendo 3DS versie van Tales of the Abyss (remake van de eerder verschenen PS2 versie) ook zo goed? Wij hebben de game voor je getest en hieronder lees je het oordeel!(more…)

James Noir’s Hollywoord Crimes werd al voor de launch van de Nintendo 3DS aangekondigd en nu ligt de game dan eindelijk in de winkels. Ubisoft heeft dus tijd zat gehad om aan de game te werken, is dat ook te merken en hebben we hier te maken met een topper?Een game waarin je al puzzelend verschillende moorden moet gaan oplossen. Lees verder voor ons oordeel. (more…)

Vorig jaar konden Wii bezitters aan de slag met Kirby’s Epic Yarn, een game die de vertrouwde Kirby gameplay compleet omgooide. Inmiddels ligt ook de tweede Kirby platformer voor de Wii in de winkels en deze game keert qua gameplay weer meer terug naar de Kirby spellen van vroeger. Minder origineel dan Epic Yarn maar is de game wel net zo leuk of zelfs nog leuker? Lees verder voor ons oordeel! (more…)

Welkom bij de nieuwste video review op Daily Nintendo! Het spel is al héél lang uit in Japan en Amerika, maar eindelijk zijn wij aan de beurt. Deze keer heb ik de eer gekregen om Super Pokémon Rumble te reviewen. Dit is de eerste echte titel van Pokémon die de 3DS mag ontvangen.(Pokédex 3D niet meegetelt natuurlijk.) Is dit spel echt wel zo goed? Is zijn voorganger beter? Is het een echte Pokémon titel die zijn naam verdient heeft? Als je verder leest en kijkt kom je het te weten!(more…)

Inmiddels ligt Need for Speed: The Run in de winkels. Dit nieuwste deel in de NFS serie is de eerste Need for Speed game die voor de 3DS is verschenen. Weet de handheld versie indruk te maken of stelt deze meer teleur? Je leest het in onze uitgebreide review van de Nintendo 3DS versie! (more…)

Sonic is vanaf nu aan de beurt! Ja mensen Sonic is sinds 25 November dit jaar al verkrijgbaar voor de Nintendo 3DS. Ik heb de eer genomen om hem te reviewen. Is dit de Sonic die al na Sonic the Hedghog 3 had moeten uitkomen? Is dit eigenlijk wel niet ‘de’ Sonic the Hedgehog 4 voor onze mooie portable console? Je leest het hier bij Daily nintendo! (more…)

De eerste video review op Daily Nintendo is een feit! Vrijdag komt Mario Kart 7 voor de 3DS uit maar in veel winkels kun je ‘m al vinden!   Hieronder de review van de game inclusief een video review met beelden van Mario Kart 7! Is de game daadwerkelijke de 3DS topper waarop we hebben gewacht? Mario Kart 7 leek vanaf dat de game werd aangekondigd al een regelrechte topper te zijn. (more…)

Als er een Wii game is die bij menig Nintendo fan hoog op het verlanglijstje stond, dan was het wel The Legend of Zelda: Skyward Sword. We hebben er enorm lang op moeten wachten maar nu is het eindelijk zo ver. Sinds eind deze week ligt The Legend of Zelda: Skyward Sword hier namelijk in de winkels en wij hebben de game voor je getest. Het is geen geheim meer, de game is een ware topper geworden. Vinden wij het ook de beste Wii game ooit verschenen? (more…)

Sinds eind deze week ligt de game dan eindelijk in de winkels: Super Mario 3D Land. De eerste Mario platformer voor de Nintendo 3DS met de bekende loodgieter in de hoofdrol. Een compleet nieuw avontuur vol met werelden die je zult moeten uitspelen. Dat kan eigenlijk niet meer mis gaan en we kunnen je alvast verklappen dat de game inderdaad een topper is! (more…)

Op de Nintendo DS zijn inmiddels al aardig wat Kirby spellen verschenen. Vermoedelijk de laatste Kirby game voor de DS ligt nu in de winkels, we hebben het hier over Kirby Mass Attack. De game laat je met meerdere Kirby’s tegelijk spelen. Leuk of niet? Lees hieronder onze review van Kirby Mass Attack! (more…)